Ωτία ποντιακό γλύκισμα 😊

Τα φτιάχνω τα ότια περίπου κάθε Σάββατο είναι πολλή νόστιμα που στο καθίσιο σου τρως καμία δεκαριά για πλάκα. 😅
Ωτία ποντιακό γλύκισμα 😊
Τα φτιάχνω τα ότια περίπου κάθε Σάββατο είναι πολλή νόστιμα που στο καθίσιο σου τρως καμία δεκαριά για πλάκα. 😅
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Χτυπάμε τα αυγά μαζί με την ζάχαρη μόλις λιώσει η ζάχαρη προσθέτουμε το γιαούρτι την βανίλια μας και ανακατεύουμε.
- 2
Κοσκινίζουμε καλά το αλεύρι μας και το μπέικιν πάουντερ και ζυμώνουμε καλά.
- 3
Το ζυμάρι μας θα κολλάει στα χέρια μας έτσι πρέπει να είναι γιατί δεν θέλουμε να είναι σκληρά αλλά μαλακά και φουσκωτά, βάζουμε λίγο αλευρακι για να ξεκολλήσει απ'τα χέρια μας ποιό εύκολα.
- 4
Μετά ανοίγουμε φύλλα Όχι πολλή λεπτά 1εκ. Περίπου και κόβουμε τετράγωνα μεσαία κομματάκια και κάνουμε στην μέση μια τρύπα την οποία την από πάνω πλευρά την περνάμε μέσα από την τρύπα και γίνονται σαν 8ρακια τέτοιο σχήμα κάνουμε 😊
- 5
Το λάδι να ζεσταθεί και μόλις ζεσταθεί ξεκινάμε να τα τηγανίζουμε και χαμηλώνουμε την φωτιά να μην βγουν αψητα και καμενα μπόλικο λάδι για να μην ακουμπάνε στο τηγάνι να γίνουν πιο φουσκωτά 😊
- 6
Και στο τέλος κοσκινίζουμε ζάχαρη άχνη από πάνω μπόλικη 😊 όποιος δεν θέλει πολλά ότια μπορεί να κάνει την μισεί δόση.
- 7
Αυτά παιδιά εύχομαι να τα πετύχετε και συγγνώμη αν έγραψα πολλά απλά ήθελα να σας εξηγήσω ακριβώς πως τα κάνουμε και καλή όρεξη 😀
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές



Σχόλια (3)