Κακάο με μέλι

Το 'φτιαξα να το πιούμε με τον πατέρα μου, που δε λέει ποτέ όχι σε φαγώσιμο ή οτιδήποτε έχει γεύση.😂😀
Άλλωστε είναι χειμώνας πλέον (υποτίθεται), οπότε ένα κακάο, ένα τσάι ή μια ζεστή σοκολάτα επιβάλλεται!!!😀⛄⛄.
🌻Το πρώτο προϊόν Nesquik που κυκλοφόρησε ήταν η σκόνη κακάο για ανάμειξη με γάλα, η οποία δημιουργήθηκε στις Η.Π.Α. το 1948 και πρωτοπαρουσιάστηκε με το όνομα Nestlé Quik. Τη δεκαετία του 1950 εισήχθη στην Ευρώπη με το όνομα Nesquik. Το 1999 η ονομασία του προϊόντος άλλαξε και στις χώρες που χρησιμοποιούνταν το όνομα Nestlé Quik (όπως Η.Π.Α. και Αυστραλία) στην διεθνή πλέον ονομασία Nesquik.
🏵️Εκτός από τη σκόνη σοκολάτας, το 1959 κυκλοφόρησε και σκόνη σε γεύση φράουλα, η οποία κυκλοφορεί ακόμα, μαζί με άλλες γεύσεις, όπως μπανάνα και βανίλια.
🌼Το 1989 κυκλοφόρησαν σιρόπια Nesquik με γεύση σοκολάτα και φράουλα.
🏵️Σκόνη Nestlé για ζεστή σοκολάτα με γεύση Nesquik.:Η σκόνη αυτή είχε μαρσμέλοου σε σχήμα κουνελιού και 38% περισσότερο ασβέστιο από την κανονική σκόνη.
🌻Το 1973 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ο Quicky (Κουίκι), το κουνέλι-μασκότ του Nesquik.
🏵️Στην Γαλλία (και στην Ελλάδα) αρχικά η μασκότ ήταν διαφορετική και ονομαζόταν Κουικάρας. Το 1990, η Nestlé καθιέρωσε διεθνώς τον Quicky ως σήμα του προϊόντος, κάτι που δημιούργησε αντιδράσεις από οπαδούς του Κουικάρα. Στην Πορτογαλία υπήρχε διαφορετική μασκότ, ο Kangurik το καγκουρό, που αντικαταστάθηκε κι αυτός μεταξύ 1989-1990.
✓Πληροφοριες από την Βικιπαίδεια.
#Ροφήματα
Κακάο με μέλι
Το 'φτιαξα να το πιούμε με τον πατέρα μου, που δε λέει ποτέ όχι σε φαγώσιμο ή οτιδήποτε έχει γεύση.😂😀
Άλλωστε είναι χειμώνας πλέον (υποτίθεται), οπότε ένα κακάο, ένα τσάι ή μια ζεστή σοκολάτα επιβάλλεται!!!😀⛄⛄.
🌻Το πρώτο προϊόν Nesquik που κυκλοφόρησε ήταν η σκόνη κακάο για ανάμειξη με γάλα, η οποία δημιουργήθηκε στις Η.Π.Α. το 1948 και πρωτοπαρουσιάστηκε με το όνομα Nestlé Quik. Τη δεκαετία του 1950 εισήχθη στην Ευρώπη με το όνομα Nesquik. Το 1999 η ονομασία του προϊόντος άλλαξε και στις χώρες που χρησιμοποιούνταν το όνομα Nestlé Quik (όπως Η.Π.Α. και Αυστραλία) στην διεθνή πλέον ονομασία Nesquik.
🏵️Εκτός από τη σκόνη σοκολάτας, το 1959 κυκλοφόρησε και σκόνη σε γεύση φράουλα, η οποία κυκλοφορεί ακόμα, μαζί με άλλες γεύσεις, όπως μπανάνα και βανίλια.
🌼Το 1989 κυκλοφόρησαν σιρόπια Nesquik με γεύση σοκολάτα και φράουλα.
🏵️Σκόνη Nestlé για ζεστή σοκολάτα με γεύση Nesquik.:Η σκόνη αυτή είχε μαρσμέλοου σε σχήμα κουνελιού και 38% περισσότερο ασβέστιο από την κανονική σκόνη.
🌻Το 1973 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ο Quicky (Κουίκι), το κουνέλι-μασκότ του Nesquik.
🏵️Στην Γαλλία (και στην Ελλάδα) αρχικά η μασκότ ήταν διαφορετική και ονομαζόταν Κουικάρας. Το 1990, η Nestlé καθιέρωσε διεθνώς τον Quicky ως σήμα του προϊόντος, κάτι που δημιούργησε αντιδράσεις από οπαδούς του Κουικάρα. Στην Πορτογαλία υπήρχε διαφορετική μασκότ, ο Kangurik το καγκουρό, που αντικαταστάθηκε κι αυτός μεταξύ 1989-1990.
✓Πληροφοριες από την Βικιπαίδεια.
#Ροφήματα
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Βάζουμε το μπρίκι στο γκαζάκι με λίγο νερό (περίπου 3 δάχτυλα) και βάζουμε το γάλα και το κακάο και ανακατεύουμε καλά μέχρι να διαλυθούν και αφήνουμε να ζεσταθεί και βάζουμε και το μέλι και ανακατεύουμε ώσπου να έρθει η ώρα να το σβήσουμε.
- 2
Μόλις ζεσταθεί σβήνουμε το γκαζάκι και σερβίρουμε σε 2 φλιτζάνες.
- 3
Καλή όρεξη. 😀😀⛄
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές



Σχόλια (2)