Πανακότα με μαρμελάδα 🍓🍓

Μου την έχουν σερβίρει αρκετές φορές σε εστιατόρια και ταβέρνες.
Κάθε φορά η γεύση διέφερε ,το ίδιο και η υφή.
Μια κρεμούλα θα την περιέγραφα.
Ήθελα κάτι δροσερό,ελαφρύ και ταυχρονα γλυκό και ξινό.
Πρώτη φορά που το έφτιαξα και μπορώ να πω ..δεν έτυχε αλλά πέτυχε!
Πανακότα με μαρμελάδα 🍓🍓
Μου την έχουν σερβίρει αρκετές φορές σε εστιατόρια και ταβέρνες.
Κάθε φορά η γεύση διέφερε ,το ίδιο και η υφή.
Μια κρεμούλα θα την περιέγραφα.
Ήθελα κάτι δροσερό,ελαφρύ και ταυχρονα γλυκό και ξινό.
Πρώτη φορά που το έφτιαξα και μπορώ να πω ..δεν έτυχε αλλά πέτυχε!
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Σε ένα μπολ με κρύο νερό βάζουμε μέσα τις ζελατίνες και αφήνουμε στην άκρη για να μαλακώσουν.
- 2
Σε μία κατσαρόλα βάζουμε 200 γρ. κρέμα γάλακτος, το γάλα και τη ζάχαρη και τη βανίλια.Καλύπτουμε την κατσαρόλα με διάφανη μεμβράνη και μεταφέρουμε σε χαμηλή φωτιά.
- 3
Μόλις ζεσταθεί και αρχίσει να βράζει αφαιρούμε από τη φωτιά.
Αφήνουμε στην άκρη για 3-4 λεπτά.Βγάζουμε τις ζελατίνες και τις στύβουμε πολύ καλά με τα χέρια μας.
Τις προσθέτουμε στην κατσαρόλα και ανακατεύουμε με ένα σύρμα χειρός. - 4
Προσθέτουμε την υπόλοιπη κρέμα γάλακτος και τοποθετούμε σε μια φόρμα η σε φορμάκια.
- 5
Μπορούμε να ξεφορμάρουμε με 4 τρόπους. Βουτώντας για λίγα δευτερόλεπτα τη φόρμα σε βραστό νερό, περνώντας γύρω γύρω τη φόρμα με φλόγιστρο, να τοποθετήσουμε για λίγα δευτερόλεπτα πάνω στη φωτιά και τέλος μπορούμε να ξεφορμάρουμε με τα χέρια μας πιέζοντας την πανακότα περιμετρικά.
Καλή επιτυχία!!
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές








Σχόλια (16)