Vacoulini Ριζότο, συνοδεία σε κοτόπουλο λεμονάτο στο φούρνο

Ριζότο φτιάχναμε την Πρωτοχρονιά η μανα μου κι εγώ και όπως το ρόδι το σπαμε για να έχουμε πολλά καλά το καινούριο ετος γιαυτο και το ρόδι γιατί έχει πολλά σπυριά μέσα έτσι έφτιαχνε και το ριζότο γιατί έχει πολλά καλά μέσα και θελησα να το μαθω όμως στην πορεία για πιο γρήγορα αλλαξα την συνταγή και την έκανα δικιά μου ,οποιος το θέλει πιο προς το λαπα θα βάλει Καρολίνα, εγώ το θέλω πιο προς το σπυρωτό αλλά να στεκεται και όταν παίρνεις πιρούνια να μην διαλυεται , ούτε λαπα ούτε σπυρωτό, έτσι το θέλω 🤗☺️
🤤🍽️😊
Vacoulini Ριζότο, συνοδεία σε κοτόπουλο λεμονάτο στο φούρνο
Ριζότο φτιάχναμε την Πρωτοχρονιά η μανα μου κι εγώ και όπως το ρόδι το σπαμε για να έχουμε πολλά καλά το καινούριο ετος γιαυτο και το ρόδι γιατί έχει πολλά σπυριά μέσα έτσι έφτιαχνε και το ριζότο γιατί έχει πολλά καλά μέσα και θελησα να το μαθω όμως στην πορεία για πιο γρήγορα αλλαξα την συνταγή και την έκανα δικιά μου ,οποιος το θέλει πιο προς το λαπα θα βάλει Καρολίνα, εγώ το θέλω πιο προς το σπυρωτό αλλά να στεκεται και όταν παίρνεις πιρούνια να μην διαλυεται , ούτε λαπα ούτε σπυρωτό, έτσι το θέλω 🤗☺️
🤤🍽️😊
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Βάζουμε σε μια κατσαρόλα νερό και περιμένουμε να βράσει μόλις βράσει βάζουμε μέσατα αναμεικτα τα λαχανικά (εγώ θέλω να έχει κόκκινη πιπεριά φασολακι πράσινο αρακά καλαμπόκι καρότο) εγώ βέβαια προσθέτω περισσότερο καλαμπόκι μαρεσει 🤗
- 2
Ανακατεύουμε και αφήνουμε να βράσει μέχρι να μαλακώσουν τα λαχανικά μας 😊
- 3
Μόλις βράσει...σουρώνουμε και αφήνουμε στην άκρη στο σουροτηρι όπως είναι...
- 4
Στην ίδια κατσαρόλα βάζουμε νερό για το ρύζι..
η αναλογία είναι 1 κούπα ρύζι 2μιση κούπες νερό
Στην προκειμένη περίπτωση εγώ έβαλα 2 κούπες ρύζι 5
Κούπες νερό - 5
Βάζουμε το ρύζι στο νερό
- 6
Και καπακονουμε 😁
- 7
Όταν στο ρύζι μας έχει μείνει λίγο νερό...
- 8
Τότε προσθέτουμε τα λαχανικά μας μέσαστο ρύζι να βράσουν λίγο μαζί να πάρει γεύση και το ρύζι απ τα λαχανικά μας
- 9
Και καπακονουμε,έτσι λέμε και δικο μου χωριό 😁😁😁🤗☺️😁
- 10
Παίρνουμε τα κόκκινα φασόλια...
- 11
Και τα σουρώνουμε...
- 12
Μετά παίρνουμε τα φασόλια και τα βάζουμε μέσαστην κατσαρόλα χωρίς να ανακατέψουμε
- 13
Προσθέτουμε αλάτι, εννοείται έχουμε σβησει το μάτι, αλλά και τώρα να το σβησετε δεν πειράζει θα έχει λίγα υγρά ακόμα μέσαοπότε μην ανχονεστε
- 14
..πιπέρι..
- 15
Ελαιόλαδο
- 16
Και στο τέλος το βούτυρο
- 17
Ανακατεύουμε και καπακονουμε για 5-10 λεπτάκια να τραβήξει οποιαδηποτε περιττή υγρασία εγώ το είχα ως συνοδευτικό σε κοτόπουλο στο φούρνο
- 18
Απλά και λιτά
Καλή σας όρεξη 😊
🤤🍽️😊
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές




































Σχόλια