Κολοκυθοανθοί στην γάστρα

Απίθανη συνταγή, με καλύτερη γεύση ! Καλύτερα και από τα κλασικά γεμιστά!😊😉
Κολοκυθοανθοί στην γάστρα
Απίθανη συνταγή, με καλύτερη γεύση ! Καλύτερα και από τα κλασικά γεμιστά!😊😉
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Καθαρίζουμε και πλένουμε καλά τους κολοκυθοανθούς.
Σε μια κατσαρόλα ρίχνουμε το κρεμμύδι, το σκόρδο, τα μυρωδικά μας, το κολοκύθι ενώ όλα τα έχουμε χτυπήσει πρώτα στο μπλέντερ. Προσθέτουμε, αλατοπίπερο, τον χυμό ντομάτας και το ρύζι.
Έπειτα ξεκινάμε την διαδικασία του γεμίσματος.
Αν δεν έχετε γάστρα μπορείτε να τα βάλετε σε ταψί με αλουμινόχαρτο. - 2
Σε ένα κατσαρολάκι τσιγαρίζουμε κρεμμύδι (εγώ κράτησα μισό από πριν) την πιπεριά και την ντομάτα μας ενώ όλα τα έχουμε ψιλοκομμένα.
Προσθέτουμε 2 κ.σ. ντοματοπολτό ή χυμό κουτιού ντομάτας, αλατοπίπερο, την ζάχαρη και ανακατεύουμε μέχρι να πάρει μια βράση.
Τέλος περιχύνουμε την σάλτσα πάνω από τους ανθούς και το βάζουμε να ψηθεί. Προσθέτουμε ένα ποτήρι νερό μπορεί και δύο μέχρι να καλύψει σχεδόν τους ανθούς όπως και λίγο λάδι Συν έξτρα αλατοπίπερο. - 3
Για το λάδι δεν σας γράφω ποσότητες πάει με το μάτι.
Αν σας περισσέψει ρύζι, μην το πετάξετε ανοίξετε μια τρύπα στην μέση του ταψιού και ρίξτε το εκεί! θα ψηθεί και βγει λουκούμι! - 4
Ψήνουμε στους 200 βαθμούς για μια ώρα και 10 λεπτά το πολύ χωρίς καπάκι ή αλουμινόχαρτο για να πάρει χρώμα.
ΣΟΣ. Ενδιάμεσα της ώρας να ρίξετε νεράκι και λίγο λάδι αν χρειαστεί για να μην κολλήσει ή καεί...
Καλή επιτυχία!
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές











Σχόλια