
Ζεστό κακάο

Yueliang Anastasiou @meigui22
Το πίνω κάθε μέρα 🤣 για να ξυπνάω και να πηγαίνω με όρεξη στο σχολείο 🤣. Ανάλογα με τα άτομα αυξάνετε και την ποσότητα . Το θεωρώ ένα καλό ποτό για όσους είναι άρρωστοι γιατί είναι ζεστό και γλυκό. #κρυολόγημα
Ζεστό κακάο
Το πίνω κάθε μέρα 🤣 για να ξυπνάω και να πηγαίνω με όρεξη στο σχολείο 🤣. Ανάλογα με τα άτομα αυξάνετε και την ποσότητα . Το θεωρώ ένα καλό ποτό για όσους είναι άρρωστοι γιατί είναι ζεστό και γλυκό. #κρυολόγημα
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές
https://cookpad.wasmer.app/gr/sintages/16656932


Σχόλια