Γλυκόξινο & πικάντικο κοτόπουλο με μέλι & 3 είδη πάπρικας ✨

Καλύτερο από αγοραστό! Βέβαια, πιο πολύ γλυκό παρά "ξινό" - κάτι που δε μας χάλασε καθόλου.
Όπως αναφέρω και στις "συμβουλές":
1. Μπορούμε να αφήσουμε την επικάλυψη / σάλτσα μέχρι να πάει να καραμελώσει (μόλις αρχίσει να μυρίζει καμμένη ζάχαρη δηλαδή), για εντονότερη γεύση και ακόμη πιο τραγανό αποτέλεσμα, αλλά θέλει αμέσως μετά βραστό νερό στο τηγάνι, ξύσιμο με ξύλινη / πλαστική κουτάλα και επανάληψη.
2. Αν έχουμε θερμόμετρο κουζίνας, στο 3ο βήμα το λάδι πρέπει να είναι στους 180°C και στο 4ο βήμα στους 200°C.
Γλυκόξινο & πικάντικο κοτόπουλο με μέλι & 3 είδη πάπρικας ✨
Καλύτερο από αγοραστό! Βέβαια, πιο πολύ γλυκό παρά "ξινό" - κάτι που δε μας χάλασε καθόλου.
Όπως αναφέρω και στις "συμβουλές":
1. Μπορούμε να αφήσουμε την επικάλυψη / σάλτσα μέχρι να πάει να καραμελώσει (μόλις αρχίσει να μυρίζει καμμένη ζάχαρη δηλαδή), για εντονότερη γεύση και ακόμη πιο τραγανό αποτέλεσμα, αλλά θέλει αμέσως μετά βραστό νερό στο τηγάνι, ξύσιμο με ξύλινη / πλαστική κουτάλα και επανάληψη.
2. Αν έχουμε θερμόμετρο κουζίνας, στο 3ο βήμα το λάδι πρέπει να είναι στους 180°C και στο 4ο βήμα στους 200°C.
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
▪️Πασπαλίζουμε το κοτόπουλο με τα στερεά υλικά της μαρινάδας και μετά με το κρασί.
▪️Ανακατεύουμε καλά.
▪️Το αφήνουμε για 10 λεπτά. - 2
▪️Μετά, ανακατεύουμε όλα τα υλικά του χυλού.
▪️Προσθέτουμε το κοτόπουλο. - 3
▪️Βάζουμε μπόλικο λάδι να ζεσταθεί σε βαθύ τηγάνι στο 7/9 (έχουμε εξ αρχής μέσα μια μπουκιά ψωμί και όταν τηγανιστεί, το λάδι είναι έτοιμο).
▪️Βάζουμε το μισό κοτόπουλο και δεν το πειράζουμε καθόλου για 2 λεπτά.
▪️Τότε το γυρίζουμε απ' την άλλη και το ψήνουμε γι' άλλα 2 λεπτά.
▪️Το αφαιρούμε.
▪️Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία με το υπόλοιπο κοτόπουλο και το αφαιρούμε κι αυτό στο τέλος. - 4
▪️Αυξάνουμε τη θερμοκρασία στο 9/9 κι αφήνουμε το λάδι να ζεσταθεί για 1 λεπτό.
▪️Βάζουμε το μισό κοτόπουλο και τηγανίζουμε 1 λεπτό από τη μία μεριά και 1 λεπτό από την άλλη.
▪️Το αφαιρούμε και επαναλαμβάνουμε με το υπόλοιπο κοτόπουλο.
▪️Αφαιρούμε το λάδι που περίσσεψε και το φυλάμε για μελλοντική χρήση.
▪️(Το τηγάνισμα εδώ θέλει τεράστια προσοχή, γιατί πιτσιλάει πραγματικά έντονα!) - 5
▪️Στο ίδιο τηγάνι κι εκτός ματιού, βάζουμε όλα τα υλικά της επικάλυψης / σάλτσας.
▪️Ανακατεύουμε συνεχώς σε μέτρια θερμοκρασία, μέχρι να δημιουργηθούν φουσκάλες.
▪️Τότε σβήνουμε το μάτι, επαναφέρουμε το κοτόπουλο (όλο), ανακατεύουμε καλά κι αφαιρούμε μετά από τη φωτιά.
▪️Πασπαλίζουμε με σουσάμι και σερβίρουμε αμέσως, με ρύζι ανά μερίδα. (Μόλις έβαλα το σουσάμι - γαρνιτούρα έπεσαν με τα μούτρα και δεν πρόλαβα άλλη φωτογραφία. 😅)
Συμβουλές
👉 Μπορούμε να αφήσουμε την επικάλυψη / σάλτσα μέχρι να πάει να καραμελώσει (μόλις αρχίσει να μυρίζει καμμένη ζάχαρη δηλαδή), για εντονότερη γεύση και ακόμη πιο τραγανό αποτέλεσμα, αλλά θέλει αμέσως μετά βραστό νερό στο τηγάνι, ξύσιμο με ξύλινη / πλαστική κουτάλα και επανάληψη.
👉 Αν έχουμε θερμόμετρο κουζίνας, στο 3ο βήμα το λάδι πρέπει να είναι στους 180°C και στο 4ο βήμα στους 200°C.
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές









Σχόλια (2)