Το τσιζκέικ της Αθηνάς

Πολύ εύκολη συνταγή για ένα τόσο απολαυστικό αποτέλεσμα! Προσοχή!!!! Είναι εθιστικό!ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΦΑΣ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΚΟΜΜΆΤΙ!!! ΥΓ: Το πρωτοέφαγα στης Αθηνάς πριν χρόνια, ξετρελαθήκαμε όλοι και παραμένει αγαπημένο. Το ότι πρέπει να μείνει στο ψυγείο πριν μπει και το τελευταίο υλικό, το κάνει ακόμα πιο λαχταριστό😋. #κοκκινο
Το τσιζκέικ της Αθηνάς
Πολύ εύκολη συνταγή για ένα τόσο απολαυστικό αποτέλεσμα! Προσοχή!!!! Είναι εθιστικό!ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΦΑΣ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΚΟΜΜΆΤΙ!!! ΥΓ: Το πρωτοέφαγα στης Αθηνάς πριν χρόνια, ξετρελαθήκαμε όλοι και παραμένει αγαπημένο. Το ότι πρέπει να μείνει στο ψυγείο πριν μπει και το τελευταίο υλικό, το κάνει ακόμα πιο λαχταριστό😋. #κοκκινο
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Σπάμε τα μπισκότα μέσα σε παραλληλόγραμμο σκεύος (ταψί/ταπερ). Λιώνουμε το βούτυρο και περιλούουμε τα μπισκότα. Με ένα κουτάλι ανακατεύουμε να "βραχούν" όλα και τα στρώνουμε ελαφρώς.
- 2
Βάζουμε για 1 ώρα το τάπερ στο ψυγείο. Ετοιμάζουμε την κρέμα. Με το μίξερ κτυπάμε το γκαρνί, κατόπιν προσθέτουμε το γιαούρτι, το τυρί Φιλαδέλφεια και το κονιάκ.
- 3
Αφού περάσει η 1 ώρα βάζουμε την κρέμα πάνω από τα μπισκότα και τοποθετούμε πάλι στο ψυγείο να μείνει 1 νύχτα. Την επομένη βάζουμε από πάνω την μαρμελάδα της αρεσκείας μας και έτοιμο!! Καλή επιτυχία ❤👩🍳
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές




Σχόλια