
Ήμουνα νιος και γέρασα
Οδηγώ και σε σκέφτομαι, μπα!!! Ναι!!!
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Εχεις έτοιμα τυρί αλλαντικό.
- 2
Χτυπάς ελαφρώς τ αυγά, προσθετεις αλάτι πιπέρι και την γέμιση, τ ανακατώνεις και μ λίγο λάδι σ χαμηλή θερμοκρασία αραδιαζεις την ομελέτα. Δεν την γυρνας τουμπα τν προσεχεις μ μαριζ και την ψηνεις κουκλα είναι κανεις και κάτι σαν τρυπες να πάρει αέρα να ψηθη και στη, μέση έτοιμη και στο πιάτο κλειστη.
- 3
Βάζεις και το ψωμί να ψηθεί ίσα ίσα εχεις και την ντομάτα έτοιμη τ τοποθετείς και καλή όρεξη!!!
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές
https://cookpad.wasmer.app/gr/sintages/8442741



Σχόλια