نظرات روی دستور

کیک یزدی

Tayebeh
Tayebeh @tayebehhajizadeh
خیلی عالی
خسته نباشید
افرین
* فاطمه *
* فاطمه * @Fateme_1362
ممنون از لطفتون عزیزم سلامت باشید⚘⚘
(ویرایش شده)
🌹🌹🌹maryam
🌹🌹🌹maryam @cook_ashpazi_maryam
خیلی عالی شده فاطمه جان نوش جونتون😍👏👏👌👌داخل توستر هم میشه به همین روش پخت؟؟
* فاطمه *
* فاطمه * @Fateme_1362
ممنون از لطفتون⚘⚘ والا نمیدونم اصلا تجربه شو ندارم. اگر کیک داخلش میپزید پس اینم میشه دیگه
Mozhgan Azhir
Mozhgan Azhir @Mozhgan_cook
اوووف عجب کیکهای خوشمززه و خوشگلی درست کردی فاطمه جونم 👌😍😍 دستت طلا خانوم گل نوش جونتون ❤🍃❤🍃❤
* فاطمه *
* فاطمه * @Fateme_1362
ممنون مژگان جونم ⚘⚘چشمات خوشگل میبینه😘😘😘جات سبز عزیزم💚💚💚
Mozhgan Azhir
Mozhgan Azhir @Mozhgan_cook
خواهش میکنم عزیز دلم قربوونت برم 😍😍دوستان به جای ❤🍃❤🍃❤
tamana.tm
tamana.tm @chef_tamana_tm
به به چه کیکی شده حرررف نداره گلم عالی و خوشرنگ نوشجونتون بانو😋😋💓💓👏👏👌👌
Setareh Tahmasebi
Setareh Tahmasebi @setareh_2061Cook
بسیار عالی و خوشمزه،نوش جانتون👌👌👌👌😋😋😋
رادمهرآوه
رادمهرآوه @cook_farvashi_63
بسیار عالی 👏 دستت طلا گلم 👏 نوش جان 🌺🌹💞
Ashpazye_parchin
Ashpazye_parchin @ashpazye_parchin
به به فوق العاده س عزیزم نوش جونتون