
نظرات روی دستور
کیک یزدی

🌹🌹🌹maryam @cook_ashpazi_maryam
خیلی عالی شده فاطمه جان نوش جونتون😍👏👏👌👌داخل توستر هم میشه به همین روش پخت؟؟

* فاطمه * @Fateme_1362
ممنون از لطفتون⚘⚘ والا نمیدونم اصلا تجربه شو ندارم. اگر کیک داخلش میپزید پس اینم میشه دیگه

Mozhgan Azhir @Mozhgan_cook
اوووف عجب کیکهای خوشمززه و خوشگلی درست کردی فاطمه جونم 👌😍😍 دستت طلا خانوم گل نوش جونتون ❤🍃❤🍃❤

tamana.tm @chef_tamana_tm
به به چه کیکی شده حرررف نداره گلم عالی و خوشرنگ نوشجونتون بانو😋😋💓💓👏👏👌👌




























