Chicken yakhni pulao😋

#Joy sorry meri post late hogai ghr mein chawal ka boycott huawa tha weather or tabiyat ki waja se aj bnae or post ke liye late hogai mujhe point mil jaega 😶 please please... 😭
Umeed hai meri recipe psnd ae sub ko... 🙂
Chicken yakhni pulao😋
#Joy sorry meri post late hogai ghr mein chawal ka boycott huawa tha weather or tabiyat ki waja se aj bnae or post ke liye late hogai mujhe point mil jaega 😶 please please... 😭
Umeed hai meri recipe psnd ae sub ko... 🙂
Steps
- 1
Yakhni ke liye ek pattila lein us mein sub yakhni ke masale or pani or chicken daal ke pakny rakh dain.
- 2
Jab adha pani reh jay to yakhni chaahan lain.or chicken b yakhni mein dal dain.
- 3
Dahi,hara dhania, green chilli, Lehsan, Adrak ko bland kar lain,
- 4
Ab 1 cup ghee/oil garamkren us mein piyaz fry karein, then us mein crushed paper, zeera, salt, garammasala, Badiyan ke phool, daal dain, chamchy se hilay or green masala shamil kar dain. Roast karein.
- 5
Jab masala bhoon lain us mein yakhni or chicken sath shamil karen.
- 6
Phir rice dholy hoy shamil karen, or pani ki zarrorat ho to pani bhi shamil karen.mein pani finger ko deep kar ke pani ka rakhti hu jesy ke pic mein mention hai.
- 7
Teez anch rakhain start mein, then boil any par halki anch kar dain, jab dry hony lgy pani phir dum par laga dain 10/15 mint. aur serve kar lein
Similar Recipes
More Recipes
-

Kei Kei
-

Heenaba jadeja
-

Sampada Shrungarpure
-

लोकी, तुरेई,बैंगन,...हेल्दी पिज्जा
Prachi Maheshwari
-

Beena Radia
-

Aunty Eiko's international cuisine experience
-

Swati Ganguly Chatterjee
-

Suchitra S(Radhika S)
-

Maurice Farmer
-

Curry Flavoured Chicken Sticks
Hiroko Liston
-

PittbullMom2014
-

Chicken and Rice (Arroz con pollo) Cuban
Shirley Hickey
-

Latha Thamil
-

Iman Ali
-

Bushra Mushtaq
-

Mrs Farhan
-

Miss Fluffy's Cooking (Angie's Italian Cooking)
-

Samiya Shaikh
-

rsa_food
-

Hiroko Liston


























Comments