Παγωτογλυκό με γάλα αμυγδάλου και μπισκότα σαβαγιάρ
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Ζεσταίνω τη σοκολάτα, το γάλα αμυγδάλου και τα φουντούκια σε μπεν μαρί.
- 2
Κόβω τα σαβαγιάρ στα τρία και τα περιχύνω με το 1/3 του μίγματος που ζέστανα. Ανακατεύω καλά, να πάει το μείγμα παντού.
- 3
Σε ένα ταψάκι βάζω λαδόκολλα, προσθέτω τα σαβαγιάρ ομοιόμορφα και περιχύνω με το υπόλοιπο μείγμα.
- 4
Το αφήνω στη κατάψυξη τουλάχιστον για 24 ώρες.
- 5
Γυρίζω ανάποδα και αφαιρώ την λαδόκολλα.
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές
https://cookpad.wasmer.app/gr/sintages/13371876




Σχόλια