Τυρόψωμο αφράτο!!!! 🍞🧀:::

Από καιρό ήθελα να φτιάξω αυτό το τυρόψωμο, το είχα δοκιμάσει στην φίλη μου την Νατάσα στο Ναύπλιο... Ήρθε η ώρα λοιπόν και με αυτή θα λάβω μέρος στο challenge #ζύμες !!!
Τυρόψωμο αφράτο!!!! 🍞🧀:::
Από καιρό ήθελα να φτιάξω αυτό το τυρόψωμο, το είχα δοκιμάσει στην φίλη μου την Νατάσα στο Ναύπλιο... Ήρθε η ώρα λοιπόν και με αυτή θα λάβω μέρος στο challenge #ζύμες !!!
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Ξεκινάμε να ενεργοποιησουμε την μαγιά. Σε ένα μπολ ρίχνουμε την μισή κούπα χλιαρό νερό την μαγιά και την ζάχαρη. Ανακατεύουμε καλά μέχρι να διαλυθεί η μαγιά. Σκεπάζουμε με μεμβράνη και αφήνουμε για 20 λεπτά!!
- 2
Στον κάδο του μίξερ ρίχνουμε το αλεύρι και το αλάτι, ανακατεύουμε να πάει παντού. Προσθέτουμε την μαγιά και ανακατεύουμε σιγά σιγά με τον γάντζο.
- 3
Στην συνέχεια χτυπάμε τα αυγά και τα ρίχνουμε στον κάδο, βάζουμε και το γιαούρτι και το νερό. Ζυμώνουμε λίγο ακόμα και στο τέλος προσθέτουμε την φέτα με την ρίγανη και το θυμάρι. Αφού πρώτα έχουμε σπάσει την φέτα σε μικρά κομμάτια και τα έχουμε ανακατέψει με την ρίγανη και θυμάρι.
- 4
Βγάζουνε την ζύμη πάνω στον πάγκο και αφού τον έχουμε αλευρωσει πρώτα δουλεύουμε λίγο με τα χέρια μας. Ανοίγουμε την ζύμη στο μέγεθος του ταψιού που θα χρησιμοποιήσουμε.
- 5
Στο ταψί στρώνουμε λαδόκολλα ή το λαδώνουμε απλά και τοποθετούμε το τυρόψωμο μας. Πατάμε λίγο με τα χέρια μας. Αλείφουμε από πάνω με αυγό αν θέλουμε. Χαράζουμε την ζύμη μας όπως τις πίτες και ρίχνουμε σουσάμι οποίος θέλει.
- 6
Ψήνουμε στους 180 βαθμούς για μια ώρα.Το αφήνουμε λίγο να κρυώσει και το κόβουμε.
- 7
Είναι ωραία ιδέα για πρωινό, σνακ ή ορεκτικό. Καλή σας απόλαυση!!!!!
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές



Σχόλια