Μηλόπιτα για δύο 💕

Για το δείπνο που ετοιμάζω απόψε φτιάχνω το αγαπημένο μας γλυκό. Κλασική συνταγή της μαμάς. #γιαδύο.
Μηλόπιτα για δύο 💕
Για το δείπνο που ετοιμάζω απόψε φτιάχνω το αγαπημένο μας γλυκό. Κλασική συνταγή της μαμάς. #γιαδύο.
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Για τη γέμιση: Κόβουμε τα μήλα και τους βάζουμε τη ζάχαρη για μισή ώρα. Στη συνέχεια, προσθέτουμε και τα υπόλοιπα υλικά.
- 2
Για τη ζύμη: Ριζιάζω το αλεύρι με το λάδι και το λιωμένο βούτυρο. Προσθέτω και τα υπόλοιπα υλικά της ζύμης, εκτός το νερό, και ανακατεύω με τα χέρια.
- 3
Προσθέτω το νερό και πλάθω μέχρι να γίνει μια σφικτή ζύμη. Ανοίγω με τον πλαστή δύο φύλλα. Βάζω το ένα φύλλο σε ταρτιέρα, ή ταψί βουτυρωμένο και παίρνω ένα πιρούνι και τρυπώ το φύλλο.
- 4
Προσθέτω τα μήλα και σκέπαζω με το δεύτερο φύλλο και τα ενώνω στις άκρες. Τρυπώ με το πιρούνι και το δεύτερο φύλλο.
- 5
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 160 βαθμούς για 50 λεπτά. Έτοιμο το επιδόρπιο για μια γλυκιά βραδιά για δύο. 💕
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές









Σχόλια