Lamingtons

Τη συνταγή την έφτιαχνε χρόνια πολλά μια φίλη χωρίς όμως να γνωρίζει ότι ονομάζονται έτσι τα ωραία της γλυκάκια..... όταν άρχισα να ασχολούμαι με το ίντερνετ τότε είδα ότι ονομάζονται έτσι και είναι πολύ γνωστό γλυκάκι κυρίως στην Αυστραλία... ευχαριστώ πολύ Λίνα για τη συνταγή κι ας μην ξέραμε πώς λέγεται.... εμείς τα τιμούσαμε δεόντως 🥰
Lamingtons
Τη συνταγή την έφτιαχνε χρόνια πολλά μια φίλη χωρίς όμως να γνωρίζει ότι ονομάζονται έτσι τα ωραία της γλυκάκια..... όταν άρχισα να ασχολούμαι με το ίντερνετ τότε είδα ότι ονομάζονται έτσι και είναι πολύ γνωστό γλυκάκι κυρίως στην Αυστραλία... ευχαριστώ πολύ Λίνα για τη συνταγή κι ας μην ξέραμε πώς λέγεται.... εμείς τα τιμούσαμε δεόντως 🥰
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Χτυπάμε τα αυγά στο μίξερ με το σύρμα έως ότου γίνει ένα πολύ αφράτο και λευκό μείγμα σαν κρέμα. Συνεχίζοντας το χτύπημα προσθέτουμε σταδιακά τη ζάχαρη.
- 2
Ρίχνουμε το αλεύρι και το corn flour και τα ανακατεύουμε απαλά με μία κουτάλα.
- 3
Λιώνουμε το βούτυρο μέσα στο ζεστό νερό και τα προσθέτουμε στο μείγμα μας.
- 4
Αδειάζουμε σε βουτυρωμένο ταψάκι στρωμένο με λαδόκολλα και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 170°C για μισή ώρα περίπου.
- 5
Ξεφουρνίζουμε και αφήνουμε να κρυώσουν καλά. Αφήνουμε να περάσουν λίγες ώρες πριν τα βάλουμε στο γλάσο.
- 6
Φτιάχνουμε το γλάσο ανακατεύοντας το κακάο,τη ζάχαρη,το βούτυρο και το γάλα μέσα σε ένα μπολ και βάζοντας τα σε Μπεν μαρί μέχρι να ομογενοποιηθούν και να γίνουν ένα γυαλιστερό μείγμα.
- 7
Κόβουμε το κέικ σε 20 περίπου κομμάτια και τα βουτάμε ένα ένα στο γλάσο να τραβήξουν από όλες τις πλευρές και μέσα.
- 8
Τα βγάζουμε με πιρούνι ώστε να στραγγίξουμε την περίσσεια του γλάσου και τα κυλάμε στην καρύδα να πάει παντού.
- 9
Τα τοποθετούμε σε πιατέλα και σερβίρουμε την επόμενη μέρα καλύτερα.
Καλή επιτυχία ☺️🥥🍽️
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές



Σχόλια