Erdbeeren Maulwurfkuchen (γλυκό του τυφλοπόντικα)
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Χτυπάμε τη μαργαρίνη με τη ζάχαρη πολύ καλά.
- 2
Στη συνέχεια ένα ένα τα αυγά,το γάλα και στο τέλος προσθέτουμε τα στερεά υλικά,αφού τα έχουμε από πριν κοσκινισει,ανακατεύοντας με το σύρμα.
- 3
Αδειάζουμε σε φόρμα στρογγυλή και ψήνουμε στους 170-180 βαθμούς για 20-25 αφήνουμε να κρυώσει το κέικ μας.
- 4
Στο μεταξύ ετοιμάζουμε τη γέμιση.Χτυπαμε το μασκαρπονε με την άχνη σε μια ωραία κρέμα.Χτυπάμε και τη κρέμα γάλακτος με μια βανιλίνη σε σαντιγί.Ενώνουμε τα δύο μίγματα με αργές κινήσεις.Βαζουμε λίγη λίγη σαντιγί μέσα στη μασκαρπονε.
- 5
Αφού έχει κρυώσει το κέικ μας αφήνουμε δύο δάχτυλα περιμετρικά και αδειάζουμε το κέικ,όπως στη φωτό.Ψιχουλιάζουμε το κέικ.
- 6
Στρώνουμε τρεις κουταλιές από την κρέμα στη βάση μας. Συνεχίζουμε με τις φράουλες ολόκληρες.Γεμίζουμε με τη υπόλοιπη κρέμα μας.
- 7
Στο τέλος,"κλείνουμε" το κέικ μας με τα ψίχουλα ώστε να γίνει σαν βουναλάκι.Οπως ακριβώς ανασηκώνουν το χώμα οι τυφλοπόντικες...Από εδώ έχει πάρει το ονομά του το γλυκό. Αφήνουμε στο ψυγείο αρκετές ώρες.4-5..
- 8
Καλή επιτυχία!!
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές




















Σχόλια