Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Χτυπαμε τα αυγα με τη ζαχαρη και το βιταμ λιωμενο.
- 2
Ριχνουμε σιγα-σιγα το αλευρι farin-up (ΕΓΩ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΣΤΗΝ 1 1/2 ΚΟΥΠΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΙΟ ΦΟΥΣΚΩΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ 2 ΚΟΥΠΕΣ)
- 3
Ριχνουμε τα κοματακια σοκολατας (μικρα γιατι τα μπισκοτα ειναι λεπτα) και ανακατευουμε
- 4
Σε ταψι με λαδοκολα βαζουμε απο 1 κουταλια μειγμα και σε σχετικη αποσταση γιατι φουσκωνουν (βγηκαν περιπου 25 τεμ)
- 5
Ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο σε 170ο για 15λ (εγω τα εψησα 20λ γιατι τα θελω τραγανα)
- 6
Πανε τελεια με πρωινο καφε
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές
https://cookpad.wasmer.app/gr/sintages/8180629



Σχόλια