Πίτσα σπιτική

Και ποιος δεν λατρεύει την πίτσα; Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ! Όταν φτιάχνω μου αρέσει να την κάνω με ντομάτα και φέτα, πιο μεσογειακή..Άλλες φορές με σάλτσα μπάρμπεκιου και τυρί τσένταρ. Αυτή τη φορά την έκανα τύπου "σπέσιαλ"! Το φύλλο το ανοίγει ο καλός μου πάντα. Είναι πολύ καλός σε αυτό 😀🍕 Αυτή τη φορά συνταγή για τη ζύμη πήραμε από το κύριο Σκαρμούτσο και μας άρεσε πολύ!👌
Πίτσα σπιτική
Και ποιος δεν λατρεύει την πίτσα; Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ! Όταν φτιάχνω μου αρέσει να την κάνω με ντομάτα και φέτα, πιο μεσογειακή..Άλλες φορές με σάλτσα μπάρμπεκιου και τυρί τσένταρ. Αυτή τη φορά την έκανα τύπου "σπέσιαλ"! Το φύλλο το ανοίγει ο καλός μου πάντα. Είναι πολύ καλός σε αυτό 😀🍕 Αυτή τη φορά συνταγή για τη ζύμη πήραμε από το κύριο Σκαρμούτσο και μας άρεσε πολύ!👌
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Ξεκινάμε τη ζύμη. Προσθέτουμε σε ένα μπολ τα στερεά υλικά και τα ανακατεύουμε καλά. Ρίχνουμε όλο το νερό και με ένα πιρούνι ανακατεύουμε το μίγμα μέχρι να γίνει σχετικά ομοιόμορφο. Μόλις το μίγμα σταθεροποιηθεί, πασπαλίζουμε με αλεύρι και ανακατεύουμε εκ νέου μέχρι να μπορούμε να πιάσουμε το μίγμα χωρίς να κολλάει στα χέρια μας. Προσοχή, δεν βάζουμε πολύ αλεύρι γιατί θα σφίξει και δεν το θέλουμε αυτό, βάζουμε όσο χρειάζεται ίσα για να μην κολλάει.
- 2
Αλευρώνουμε μια επιφάνεια και ζυμώνουμε το μείγμα μέχρι να γίνει λείο. Αν αρχίσει να κολλάει του ρίχνουμε λίγο αλεύρι. Του δίνουμε σχήμα μπάλας, του ρίχνουμε 2-3 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο, το ζυμώνουμε για λίγο ακόμα και το σκεπάζουμε με μια πετσέτα για 1 ώρα. Όσο πιο ζεστός είναι ο χώρος τόσο το καλύτερο.
- 3
Μόλις περάσει η μία ώρα κόβουμε τη ζύμη στη μέση, κάνουμε 2 ζυμαράκια και τα ανοίγουμε είτε με το χέρι, είτε με πλάστη. Βάζουμε ελάχιστο ελαιόλαδο στο ταψί ώστε να μην κολλήσει η πίτσα.
- 4
Πάμε να κάνουμε τη σάλτσα. Προσθέτουμε σε ένα μικρό μπολάκι όλα τα υλικά και ανακατεύουμε. Δεν θέλουμε να γίνει ούτε πολύ πηχτή, αλλά και όχι αραιή. Προθερμαίνουμε το φούρνο πάνω κάτω με αέρα στους 180°.
- 5
Απλώνουμε τη σάλτσα στις πίτσες μας.
- 6
Προσθέτουμε μισά μισά τα υλικά στις δύο πίτσες. Θα τις ψήσουμε ξεχωριστά στο φούρνο μας. Υπολογίζουμε (ανάλογα και με το πόσο δυνατός είναι ο φούρνος μας) γύρω στα 20 λεπτά για την κάθε πίτσα.
- 7
Ένα κοπλάκι που κάνω εγώ είναι στα 15 λεπτά να βγάλω την πίτσα να προσθέσω κι άλλο τυρί και να την ξαναβάλω. Έτσι δεν παίρνει χρώμα το τυρί που έβαλα τελευταίο και είναι και πιο μαστιχωτό.
- 8
Αφού βγει η πίτσα από το φούρνο την κόβουμε άμεσα σε 8 τριγωνικά κομμάτια. Επαναλαμβάνουμε και με τη δεύτερη πίτσα. Καλή απόλαυση 🍕❤️
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές














Σχόλια