Τάρτα με μαρμελάδα, χωρίς γλουτένη

#ΧρυσόΠιρούνι
Απίθανη γεύση με την συνταγή που έβγαλα απ το τσερβέλο μου 😎, δεν ακολούθησα συνταγή που είχαμε. Μπισκοτένια βάση αλλά δεν τρίβει να διαλύεται. Κι αυτό χάρη στο αλεύρι για κείκ του Καπλανίδη, που είχα διαπιστώσει κι εγώ πως όταν πέφτει μέσα σε κείκ κάνει μαστιχωτή την ζύμη !!!
Τάρτα με μαρμελάδα, χωρίς γλουτένη
#ΧρυσόΠιρούνι
Απίθανη γεύση με την συνταγή που έβγαλα απ το τσερβέλο μου 😎, δεν ακολούθησα συνταγή που είχαμε. Μπισκοτένια βάση αλλά δεν τρίβει να διαλύεται. Κι αυτό χάρη στο αλεύρι για κείκ του Καπλανίδη, που είχα διαπιστώσει κι εγώ πως όταν πέφτει μέσα σε κείκ κάνει μαστιχωτή την ζύμη !!!
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Ανακατεύουμε με την σειρά που έγραψα τα υλικά, το αλεύρι τελευταίο σιγά σιγά όπως πάντα μέχρι να μην κολλάει η ζύμη στα χέρια μας και ζυμώνουμε ελάχιστα, δεν χρειάζεται πολύ δύναμη, αρκεί να ενωθεί καλά το αλεύρι με τα υλικά.
- 2
Η ζύμη μου ζύγιζε 840 γρ. Κράτησα τα 560 δηλαδή τα 2/3 απ την ζύμη για την βάση και τα υπόλοιπα 280 γρ. ζύμης για να φτιάξω τα σχέδια.
- 3
Έστρωσα με τις παλάμες μου τη ζύμη στην ταρτιέρα και στα πλαινά της, έκανα τρύπες με ένα πιρούνι και έβαλα σε προθερμασμένο φούρνο στους 180', στην κάτω σχάρα να ψηθεί για 10 λεπτά.
- 4
Έβγαλα απ το φούρνο την ταρτιέρα, έστρωσα πάνω στην ζύμη 500 γρ. μαρμελάδα ροδάκινο που είχα κάνει από πέρυσι, μετά έφτιαξα κορδονάκια με την υπόλοιπη ζύμη που είχα βάλει στο ψυγείο από πριν, και σχέδια με κουπατ, στόλισα την τάρτα μου και με ένα πινέλο πέρασα με ασπράδι αυγού τα σχέδια της ζύμης. Έβαλα στην μεσαία σχάρα στους 180' να ψηθεί για 20 ακρβώς λεπτά.
- 5
Πάγωσε και έκοψα να απολαύσουμε την ωραιότερη τάρτα χωρίς γλουτένη!!!!
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές





Σχόλια