Βούτυρο της αρεσκείας (ανάλογα την ποσότητα που θα κάνεις) ή 75 γραμμ ή και ολόκληρο ένα των 200 γραμμαρίων • κρέμες ζαχαροπλαστικής (ανάλογα πόση θέλετε) • μπισκότα της αρεσκείας σας • Μαρμελάδα αρεσκείας σας (εγώ έβαλα φράουλα) • γάλα / όσο αναγράφει η κάθε συσκευασία (γάλα κανονικό Κοζάνης) κι ανάλογα πόσες κρέμες θα κάνετε