Chicken Chapli Kabab

AssalamOAlaikum 🌹
#kabab
#cookwithnazia
In kababs ke sath meri bohat pyari yaad hy. Mein choti the jab mjhy nahin pata tha kabab kaise banaye jaty hyn specially Chapli Kabab. Kio ke inka name Kuch aisa hy Chapli. Mein samjhti the ke Chapli word chapal se nikla hy tu yeah chapal se hi relate ho ga aik bar aisa howa. Mein kafi arsa apny mamo ke ghar rahi hun. Unki betiyan hyn tu wo aik din kabab bana rahi the bana tu wo shami kabab rahi the aik kabab nichy gir gya Baji ko nahi pata tha ke nichy kabab gira hy whn se Baji gozar gai us per agai unki chapal mene dosri cousin se pocha yeah kon sa kabab hy khti bana tu hum shami rahy hyn. Yah wala ban gya ha chapal kabab. Mein waqhi bohat arsa samjhti rahi chapli kabab aise hi bnye jatay hyn main nahi khati the kahein b jhn Chapli kabab hoty ma mana Kar daite the. Phir jab ma Bari hoi cooking start ki tab mjhy pata Chala ke wo mazaq tha.Bachpan kitna masoom hota hai Jo b koi bara baat krta tha hum sach smjhty thay.🙂
Chicken Chapli Kabab
AssalamOAlaikum 🌹
#kabab
#cookwithnazia
In kababs ke sath meri bohat pyari yaad hy. Mein choti the jab mjhy nahin pata tha kabab kaise banaye jaty hyn specially Chapli Kabab. Kio ke inka name Kuch aisa hy Chapli. Mein samjhti the ke Chapli word chapal se nikla hy tu yeah chapal se hi relate ho ga aik bar aisa howa. Mein kafi arsa apny mamo ke ghar rahi hun. Unki betiyan hyn tu wo aik din kabab bana rahi the bana tu wo shami kabab rahi the aik kabab nichy gir gya Baji ko nahi pata tha ke nichy kabab gira hy whn se Baji gozar gai us per agai unki chapal mene dosri cousin se pocha yeah kon sa kabab hy khti bana tu hum shami rahy hyn. Yah wala ban gya ha chapal kabab. Mein waqhi bohat arsa samjhti rahi chapli kabab aise hi bnye jatay hyn main nahi khati the kahein b jhn Chapli kabab hoty ma mana Kar daite the. Phir jab ma Bari hoi cooking start ki tab mjhy pata Chala ke wo mazaq tha.Bachpan kitna masoom hota hai Jo b koi bara baat krta tha hum sach smjhty thay.🙂
Steps
- 1
Chicken ki botiyan pees lain bowl ma nikal lain. Add salt,red chilli powder & flakes,cumin, coriander,black seeds, Ajwain, ginger garlic paste and anardana.
- 2
Add chopped coriander, chopped green chilli, chopped onion, chopped tomato, maize flour and egg.
- 3
Mix well. Grease hands with oil,take a mixture and make kabab of equal sizes. tomato slices kababs ke oper laga dain.
- 4
In frying pan,add oil and fry kababs from both sides until golden brown.
- 5
Serve hot with ketchup and mayonnaise. Enjoy 🙂
Similar Recipes
More Recipes
-

Neyah ~ -

Pachadi saatham- Lemon cucumber pachadi with left over rice
Lakshmi Sridharan Ph D
-

Bethica Das
-

Vidyutaa Kashyap
-

Tasty crispy left over rice tikki
Ramaben Joshi
-

Vidyutaa Kashyap
-

Supriya Devkar
-

Hostel-Friendly One Pot Daal Recipe
Sawoni Haldar
-

🌈NinjaMommaKitchen🌈
-

Pinkblanket's Kitchen
-

asalim -

Easy Dumpling |Shrimp & Pork Dumpling with Spicy Dipping Sauce •Kanom Jeeb •
ThaiChef food by chef Peach
-

Dolly Kachhwani
-

Prabhjot Kaur
-

Kriti Shukla
-

Chocolate biscuits fruit pizza totally unique
Kamini Monga
-

Eat Whole 2 Thrive
-

Kamini Monga
-

Sumaira Nadeem
-

Loveena Bajaj Salve























Comments (8)