Μανιτάρια με βαλσάμικο και φέτα 👌👌👌
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές
https://cookpad.wasmer.app/gr/sintages/14320624
Σε ένα μπολ βάζουμε τα μανιτάρια κομμένα, το βαλσάμικο και το αλάτι.
Σε ένα τηγάνι βάζουμε τα μανιτάρια σε μέτρια φωτιά για περίπου 2 με 3 λεπτά.
Μόλις πάρουν χρώμα τα βάζουμε σε ένα πιάτο και από πάνω ρίχνουμε λίγο ακόμα βαλσάμικο, την φέτα και την ρίγανη.
Έτοιμα 🤤🤤🤤
Αντιγράφηκε!
Περισσότερες συνταγές

Σχόλια