Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Ανακατεύω το γάλα με το λάδι προσθέτω τα αυγά αλλά κρατάω τον ένα κρόκο για το αλλειμα στο τέλος, προσθέτω το αλάτι την ζάχαρη και την μαγιά και σιγά σιγά το αλεύρι
- 2
Αφήνω μισή ώρα να φουσκώσει
- 3
Κόβω την ζύμη στα 4, κάθε μία την ανοίγω σε στρογγυλό φύλλο και κόβω στα 12 τρίγωνα
- 4
Γεμίζω με ότι μου αρέσει και αφήνω μισή ώρα να φουσκώσει
- 5
Ψήνω στους 180 μέχρι να ροδίσουν. Καλή επιτυχία 🤞
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές
https://cookpad.wasmer.app/gr/sintages/7255429




Σχόλια