Το brownies της Ειρήνης

Του Άγιου Νικολάου μας κέρασε ένας αγαπητός συνάδελφος αυτό το brownies που έφτιαξε η γυναίκα του. Μπορούμε να το κάνουμε είτε σε ταψακι είτε σε ατομικές θήκες . Είναι καταπληκτικό!!!
Το brownies της Ειρήνης
Του Άγιου Νικολάου μας κέρασε ένας αγαπητός συνάδελφος αυτό το brownies που έφτιαξε η γυναίκα του. Μπορούμε να το κάνουμε είτε σε ταψακι είτε σε ατομικές θήκες . Είναι καταπληκτικό!!!
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Αλέθουμε στο μπλέντερ τα μπισκότα ως να γίνουν σκόνη.
- 2
Λιώνουμε την κουβερτουρα σε Μπεν Μαρί και ρίχνουμε μετά το βούτυρο να λιώσει κι αυτό.
- 3
Μεταφέρουμε σε άλλο σκεύος όπου προσθέτουμε την ζάχαρη κι ανακατεύουμε να λιώσει. Μετά ρίχνουμε ένα ένα τα αυγά.
- 4
Στο τέλος ενώνουμε με το τριμμένο μπισκότο και τα καρύδια και ανακατεύουμε.
- 5
Βάζουμε το μείγμα σε μικρό ταψακι ή σε ατομικές χάρτινες θήκες και ψήνουμε στους 160 βαθμούς. Αν είναι σε ταψακι 15-20 λεπτά αν είναι σε θήκες μόνο 12 λεπτά. Αν θέλουμε μπορούμε να λιώσουμε έξτρα κουβερτουρα και να κάνουμε γλάσο από πάνω. Καλή επιτυχία!!😄😄
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές













Σχόλια (5)