Ρεβίθια στη χύτρα
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Έχουμε βάλει απ το βράδυ τα Ρεβίθια στο νερό Για να φουσκώσουν (Αλλιώς δε θα βράσουν ποτέ...)
- 2
Την επόμενη μέρα βάζουμε νερό στη κατσαρόλα κρύο μέχρι να καλύψει τα Ρεβίθια.ξαφριζουμε και προσθέτουμε λίγο αλάτι. (Διαφορετικά βάζουμε λίγο σόδα όταν τα βγάλουμε από το λεκανακι που τα είχαμε το βράδυ.)
- 3
Αφού το έχουμε ξαφρισει προσθέτουμε το κρεμμύδι,πιπέρι,αλάτι,ελαιόλαδο και το λεμόνι.(Εγώ προσωπικά προσθέτω και λίγο λεμόνι στο πιάτο μου γιατί το λατρεύω...!!!!!)
- 4
Μετά από μισή ώρα είναι έτοιμο, αναλογα τη χύτρα, στη κατσαρόλα περίπου μια ώρα.
- 5
Καλή σας απόλαυση!!!!!🍽
- 6
Μπορείτε να το κανετε και στη γάστρα όπως στη Σίφνο!!!!Που είναι πολύ καλύτερο.. θα βάλετε μόνο παραπάνω κρεμμύδι.και δεν θα είναι σε μορφή σούπας.(την επόμενη φορά που θα κάνω θα βάλω και φωτο.)
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές




Σχόλια