Μπιφτέκι ταψιού γεμιστό με φέτα και άλλα!!

Εεεε τώρα τι να πω; Ότι μοσχοβολισε το σπίτι πριν καν βάλω το φαγητό στο φούρνο; ότι μετά που ψήθηκε αναστέναξε η γειτονιά! Θα πω κάτι αλλο: 1. Το μυστικό για να γίνει τόσο αφράτος και μυρωδάτος ο κιμάς είναι το ψωμί μουλιασμένο στο κόκκινο κρασί.
2. Λυπάμαι τόσο πολύ που επειδή ο άντρας μου βιαζόταν να φάει δεν έβγαλα μια καλή φωτογραφία και αδικείται ένα από τα πιο νόστιμα φαγητά που έχω γευτεί.
Πραγματικά δοκιμάστε την και θα με ευγνωμονειτε!
Α! Αποχαιρετώ το υπέροχο challenge το οποίο μας κράτησε συντροφιά τις τελευταίες 30 βδομάδες και που μας δίδαξε (για ακόμα μια φορά) ότι μπορεί 30 βδομάδες να φαίνεται πολύς καιρός αλλά, παιδιά, ο χρόνος πετάει! Για αυτό ας ρουφάμε το κάθε δευτερόλεπτο που περνά!
Μπιφτέκι ταψιού γεμιστό με φέτα και άλλα!!
Εεεε τώρα τι να πω; Ότι μοσχοβολισε το σπίτι πριν καν βάλω το φαγητό στο φούρνο; ότι μετά που ψήθηκε αναστέναξε η γειτονιά! Θα πω κάτι αλλο: 1. Το μυστικό για να γίνει τόσο αφράτος και μυρωδάτος ο κιμάς είναι το ψωμί μουλιασμένο στο κόκκινο κρασί.
2. Λυπάμαι τόσο πολύ που επειδή ο άντρας μου βιαζόταν να φάει δεν έβγαλα μια καλή φωτογραφία και αδικείται ένα από τα πιο νόστιμα φαγητά που έχω γευτεί.
Πραγματικά δοκιμάστε την και θα με ευγνωμονειτε!
Α! Αποχαιρετώ το υπέροχο challenge το οποίο μας κράτησε συντροφιά τις τελευταίες 30 βδομάδες και που μας δίδαξε (για ακόμα μια φορά) ότι μπορεί 30 βδομάδες να φαίνεται πολύς καιρός αλλά, παιδιά, ο χρόνος πετάει! Για αυτό ας ρουφάμε το κάθε δευτερόλεπτο που περνά!
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Ανακατεύουμε σε πολύ μεγάλη λεκάνη όλα τα υλικά εκτός από αυτά της γέμισης.
- 2
Απλωνω το μισό μιγμα του κιμά σε λαδόκολλα και σχηματιζω ένα ορθογώνιο πάχους 2 εκατοστών. Βαζω στη μέση τη μισή γέμιση. Με τη βοήθεια της λαδόκολλας τυλίγω το ρολό μου ούτως ώστε ο κιμάς να αγγαλιασει και να κλίσει μέσα του τη γέμιση. Επαναλαμβάνω για το δεύτερο ρολό.
- 3
Ψήνω σε φούρνο στους 180 βαθμούς για 2 ώρες.
- 4
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές












Σχόλια