Ολάντι!!!!

Η συνταγή είναι ρώσικη παραδοσιακή. Δεν λείπουν από κανένα γιορτινό τραπέζι. Τρώγεται ζεστό ή κρύο. Μπορεί να ξαναζεσταθει στο μικροκυμάτων, στο φούρνο ή στην τοστιέρα. Τρώγεται με μπρικ και κρεμ φρες ή με ζαμπόν τυρί ή με μαρμελάδα ή με ότι τραβάει η όρεξη σας.
Ολάντι!!!!
Η συνταγή είναι ρώσικη παραδοσιακή. Δεν λείπουν από κανένα γιορτινό τραπέζι. Τρώγεται ζεστό ή κρύο. Μπορεί να ξαναζεσταθει στο μικροκυμάτων, στο φούρνο ή στην τοστιέρα. Τρώγεται με μπρικ και κρεμ φρες ή με ζαμπόν τυρί ή με μαρμελάδα ή με ότι τραβάει η όρεξη σας.
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Ανακατεύουμε το χλιαρό γάλα, την μαγιά και το αλεύρι με μια ξύλινη κουτάλα.
- 2
Καλύπτουμε το μπολ με μεμβράνη και το αφήνουμε να διπλασιαστεί σε όγκο.
- 3
Προσθέτουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά ανακατεύουμε καλά και το αφήνουμε να διπλασιαστεί σε όγκο.
- 4
Βάζουμε το τηγάνι στην φωτιά χαμηλή προς μέτρια. Με ένα πινέλο βάζουμε παντού στο τηγάνι το ηλιέλαιο. Βάζουμε περίπου 3/4 της κουταλας σερβιρίσματος σούπας.
- 5
Καλή επιτυχία και καλές γιορτές σε όλους 😘
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές



Σχόλια