Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Σε ένα μπολ βάζουμε όλα τα στερεά και ανακατεύουμε καλά, μετά ρίχνουμε το λάδι, το νερό και αρχίζουμε να πλάθουμε,όχι πολύ ίσα ομογενοποιηθούν τα υλικά και το βάζω σε ένα μπολ με κλειστό καπάκι στο ψυγείο για 10 με 12 ώρες !! Αν δε θέλετε να περιμένετε τόσο πολύ αφήστε το 1 με 2 ώρες. Αλλά άμα το ετοιμάσετε από το προηγούμενο βράδυ, δε θα σας φανεί και πολύ ο χρόνος.
- 2
Μετά από 12 ώρες... Προθερμαίνω το φούρνο στους 180c αέρα πάνω κάτω....
- 3
Αλευρώνουμε τον πάγκο και πλάθουμε πολύ λίγο από έξω προς στα μέσα! Προσοχή δε πειράζει που κολλάει λίγο στα χέρια μόλις αρχίζουμε να πλάθουμε είναι οκ! Δίνουμε ότι σχηματισμό θέλουμε και χαρακώνουμε από πάνω! (Αν θέλουμε να βάλουμε σουσάμι ψεκάζουμε λίγο τη ζύμη με νερό και μετα βάζουμε γύρω γύρω). Μόλις ο φούρνος έχει ζεσταθεί το βάζουμε στη γάστρα κλείνουμε το καπάκι και το αφήνουμε για 1 ώρα και για 10 λεπτά χωρίς καπάκι ίσα για το χρώμα!
- 4
Και το ψωμάκι μας είναι έτοιμο!!!
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές









Σχόλια (2)