Γιουβαρλάκια

Αυτη την συνταγη μου την εμαθε η πεθερα μου και με εκανε να δω τα γιουβαρλακια με αλλο ματι. Συνοδευστε τα με μπολικο λεμονακι.
Γιουβαρλάκια
Αυτη την συνταγη μου την εμαθε η πεθερα μου και με εκανε να δω τα γιουβαρλακια με αλλο ματι. Συνοδευστε τα με μπολικο λεμονακι.
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Σε μια κατσαρολα βαζουμε νερό λιγο λιγοτερο απο την μεση, να καλύπτονται καλα τα γιουβαρλάκια δηλαδη, μαζι με αλάτι και λιγο λάδι. Το κλείνουμε με ενα καπακι και το αφηνουμε να βρασει καλα. Προσοχη. Το νερο πρεπει να βρασει καλα γιατι αλλιως θα διαλυθει ο κιμάς.
- 2
Στο μεταξυ φτιαχνουμε τα γιουβαρλάκια. Ρίχνουμε όλα τα υλικά του κιμά εκτος απο το αλεύρι, σε ενα μπολ και τα ζυμώνουμε πολυ καλά. Αφου τα ζυμώσουμε πλάθουμε μικρα μπαλάκια-κεφτεδάκια και τα αλευρώνουμε καλα.
- 3
Τα ριχνουμε μεσα στην κατσαρόλα μας να βράσουν καλα χωρις να κλείσουμε το καπακι. Θελει περιπου 30 λεπτα να βρασουν. Αφου βρασουν τα αφηνουμε λιγο να κρυώσουν
- 4
Σε ενα μικρο μπολ ριχνουμε το κορν φλάουρ μαζι με λιγο νερό κρυο και το ανακατεύουμε να διαλυθει καλα. Βαζουμε 3-4 κ.σούπας απο το ζουμακι μας, ανακατευουμε λιγο ακομα και το ριχνουμε μεσα στην κατσαρολα μας.
- 5
Σε ενα πιατο βαθυ βαζουμε τους κρόκους μαζι με τον χυμό απο ένα λεμόνι. Ανακατευουμε καλα με το πιρουνι μας και μετά ριχνουμε (με την μεγαλη κουταλα που σερβιρουμε την σουπα) 2 κουταλιές απο το ζουμάκι μας, ανακατευουμε καλα και το ριχνουμε στην κατσαρολα μας.
- 6
Τελος βαζουμε να παρει μια βραση. Θα δουμε οτι σιγα σιγα το ζουμί αρχιζει και πηζει. Το κατεβαζουμε απο την φωτια λιγο πριν τον βρασμο γιατι οσο θα κρυωνει θα πηξει κι αλλο. Σερβιρουμε στα πιατα με μπολικο χυμό λεμονιού.
- 7
Τιπ. Το κορν φλαουρ για να διαλυθεί θελει κρύο νερο. Αν οταν παμε να το ριξουμε δουμε οτι η σουπιτσα μας δεν εχει πολυ νερο τοτε βραζουμε στον βραστηρα μας λιγο νερο και το προσθέτουμε. Αν δεν εχουμε βραστηρα, σε ενα μεγαλο μπρικι η σε ενα κατσαρολακι.
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές



Σχόλια (2)