Dynamite chicken burger

#iamspecial
Assalam o Alaikum
There is no specific day for celebrating or thanking women's bcz everyday is women's day..
Ou religion Islam has ensured gender equality and women’s rights in every sphere of their life. Islam has guaranteed rights of men and women in an equal degree and there is no discrimination between men and women..
Allah says:“And for women are rights over men similar to those of men over women.” (2: 228)
Mein hifsa zarar hun mein n Islamic studies mein masters kia hua hy is le illawa aalma ka 1 saal ka course kia hua hy. Prhae mein shuru s h achi thi competition wagera b win kie shabaz sharif n competition krae thy un mein 3rd position l thi prize money aur shahbaz sharif k sign hue certificate mila tha.Mery father businessman hn aur humein bhenso wagera ka bht shoq hy is lie humara cattle form b hy jis s rozana fresh doodh ghr aata hy aur khalis makhan,ghee wagera bnta hy..
Mujy bht s cheezon ka shoq hy ..
cooking mera janoon h mein hr roz kuch naya banany ka sochati hun aur phr try krti hun kahin baar failure ka samna b krna pra but mein himmat n harti aur dobara try krti hun..cooking ka ye shoq mujy meri mother s mila hy I think bcz unko b bht shoq hy wo b bht tasty aur umda kahny banati hn mein n cooking seekhi nhi bus dekh dekh k h a gyi mujy aj b yaad hy jb school mein home economics pri to 1 din practical k lie chicken qormq banaya tha aur principal samait sab teachers n bht tareef k 1 sir n as a token of appreciation juice bheja😅..
Dynamite chicken burger
#iamspecial
Assalam o Alaikum
There is no specific day for celebrating or thanking women's bcz everyday is women's day..
Ou religion Islam has ensured gender equality and women’s rights in every sphere of their life. Islam has guaranteed rights of men and women in an equal degree and there is no discrimination between men and women..
Allah says:“And for women are rights over men similar to those of men over women.” (2: 228)
Mein hifsa zarar hun mein n Islamic studies mein masters kia hua hy is le illawa aalma ka 1 saal ka course kia hua hy. Prhae mein shuru s h achi thi competition wagera b win kie shabaz sharif n competition krae thy un mein 3rd position l thi prize money aur shahbaz sharif k sign hue certificate mila tha.Mery father businessman hn aur humein bhenso wagera ka bht shoq hy is lie humara cattle form b hy jis s rozana fresh doodh ghr aata hy aur khalis makhan,ghee wagera bnta hy..
Mujy bht s cheezon ka shoq hy ..
cooking mera janoon h mein hr roz kuch naya banany ka sochati hun aur phr try krti hun kahin baar failure ka samna b krna pra but mein himmat n harti aur dobara try krti hun..cooking ka ye shoq mujy meri mother s mila hy I think bcz unko b bht shoq hy wo b bht tasty aur umda kahny banati hn mein n cooking seekhi nhi bus dekh dekh k h a gyi mujy aj b yaad hy jb school mein home economics pri to 1 din practical k lie chicken qormq banaya tha aur principal samait sab teachers n bht tareef k 1 sir n as a token of appreciation juice bheja😅..
Steps
- 1
Apply butter on buns n toast them..
- 2
Now in dynamite sauce add carrot,cabbage,greens of onion n mix well..
Now on bun 1st apply sauce than add dynamite chicken n fries. - 3
Cover with top bun n serve it..
- 4
Similar Recipes
More Recipes
-

ifuchi
-

Sesame Coriander Pesto with Preserved Lemon
Maya’s Wine Bar & Kitchen
-

Kulsoom Bukhari
-

ifuchi
-

Dheya -

Bethica Das
-

Leftover Mutton Keema Fried Rice
Bethica Das
-

EmiliaMoon_kitchen
-

Durreshahwar Khan
-

लोकी, तुरेई,बैंगन,...हेल्दी पिज्जा
Prachi Maheshwari
-

Chef Bryce
-

My Mums cheesecake recipe 🍰 ❤️
#Cookielovescookin’
-

Ciara Berry -

Chicken Celery Cream Quiche Crustless
Solcire Roman
-

Ummu Sumayyah -

Ujjaini Basu
-

Pineapple Fried Quinoa & Brown Rice
Pakprawee
-

Shah Margi
-

Shamila Ali
-

White Chicken handi/ restaurant style authentic
Nargis shaikh Shaukat
-

Darshana Patel
-

Kokab Shahbax


















Comments (14)