Παγωτό με γεύση καφέ freddo espresso! Υγιεινό, διαιτητικό, και νηστίσιμο!

Από παλαιότερο αυτοσχέδιο παγωτογλυκό, είχα παρατηρήσει ότι το ταχίνι συμπεριφέρεται πολύ καλά στην κατάψυξη. Δεν πετρώνει όπως άλλα υλικά, ειδικά όταν δεν διαθέτεις παγωτομηχανή, αλλά και γενικά όταν είσαι ερασιτέχνης που δημιουργείς αποκλειστικά για τις δικές σου ανάγκες.
Και σε συνδυασμό με κάποιες ιδέες γεύσεων που είχα στο μυαλό μου για να διαθέτω και εγώ το δικό μου υγιεινό παγωτό, προέκυψε ένα αποτέλεσμα που εμένα προσωπικά με ενθουσίασε. #νηστίσιμο #vegan #χωρίςζάχαρη
Παγωτό με γεύση καφέ freddo espresso! Υγιεινό, διαιτητικό, και νηστίσιμο!
Από παλαιότερο αυτοσχέδιο παγωτογλυκό, είχα παρατηρήσει ότι το ταχίνι συμπεριφέρεται πολύ καλά στην κατάψυξη. Δεν πετρώνει όπως άλλα υλικά, ειδικά όταν δεν διαθέτεις παγωτομηχανή, αλλά και γενικά όταν είσαι ερασιτέχνης που δημιουργείς αποκλειστικά για τις δικές σου ανάγκες.
Και σε συνδυασμό με κάποιες ιδέες γεύσεων που είχα στο μυαλό μου για να διαθέτω και εγώ το δικό μου υγιεινό παγωτό, προέκυψε ένα αποτέλεσμα που εμένα προσωπικά με ενθουσίασε. #νηστίσιμο #vegan #χωρίςζάχαρη
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Δουλεύουμε απευθείας στο τάπερ που θα επιλέξουμε για την κατάψυξη του παγωτού. Ανακατεύουμε με μίξερ χειρός όλα τα υλικά μέχρι να γίνουν κρέμα. Κατόπιν βάζουμε το τάπερ στην κατάψυξη και ανά μία με μιάμιση ώρα, το βγάζουμε, και ανακατεύουμε καλά. Αυτό θα γίνει για 4-5 φορές αν δεν διαθέτουμε παγωτομηχανή, προκειμένου να πετύχουμε σωστή υφή παγωτού.
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές






Σχόλια