Μπατζίνα κλασική

Άλλη μια πιτουλα.... κλασική απλή και αγαπημένη...μου την είχε δείξει η γιαγιά μου και είναι η πρώτη συνταγή που έμαθα να κάνω, από πολύ μικρή.την αγαπώ γιατί με κάνει πάντα να νιώθω πάλι παιδί! Τώρα την αγαπάει και το δικό μου παιδί αλλά και κάθε παιδάκι που ξέρω!
Συνοδεύω το μπριαμ πάντα με αυτή τη πιτουλα...
#δυογενιές
Μπατζίνα κλασική
Άλλη μια πιτουλα.... κλασική απλή και αγαπημένη...μου την είχε δείξει η γιαγιά μου και είναι η πρώτη συνταγή που έμαθα να κάνω, από πολύ μικρή.την αγαπώ γιατί με κάνει πάντα να νιώθω πάλι παιδί! Τώρα την αγαπάει και το δικό μου παιδί αλλά και κάθε παιδάκι που ξέρω!
Συνοδεύω το μπριαμ πάντα με αυτή τη πιτουλα...
#δυογενιές
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Χτυπάω τα αυγά. Προσθέτω λίγο χλιαρό νερό, το μπέικιν, το αλάτι, και μισό ποτήρι κρασιού λάδι.τριβω τη φέτα τη περισσότερη και ανακατεύω.
- 2
Προσθέτω σιγά σιγά το αλεύρι και ταυτόχρονα νεράκι χλιαρό. Θέλω να γίνει πηχτός χυλός.
- 3
Το βάζω σε στρογγυλό ταψί με λαδόκολλα για να μη κολλήσει και από πάνω τρίβω την υπόλοιπη φέτα και ραντίζω με αρκετό ελαιόλαδο. Ψήνω για σαράντα περίπου λεπτά στους 200 βαθμούς στον αέρα ή μέχρι να δώ ότι σκλήρυνε και ψήθηκε. Καλή όρεξη!!!!
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές




Σχόλια