Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Σε ένα μπολ βάζουμε το αλεύρι, λαδάκι, αλάτι, ζάχαρη και ανακατεύουμε....
- 2
Ρίχνουμε τη μαγιά ανακατεύουμε πάλι
- 3
Και μετά ρίχνουμε το νερό και πλάθουμε τη ζύμη μας...ίσως χρειαστεί λίγο παραπάνω αλεύρι το βλέπουμε με το μάτι..ζυμώνουμε για δέκα λεπτά και την αφήνουμε μισή ώρα να ξεκουραστεί....
- 4
Μετά από μισή ώρα γίνεται αφράτη
- 5
Κόβουμε στη μέση και φτιάχνουμε σε δύο ταψιά με ότι υλικά θέλουμε και ψήνουμε σε μέτριο φούρνο μέχρι να ροδίσει.
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές
https://cookpad.wasmer.app/gr/sintages/9377598







Σχόλια