Butter Fried kaleji

Eid ul adha ho, or qurbani ki fresh kaleji na ho naashtay main to maza Nahi ata, khaanay peene kay maazay lene kay saath saath shukar bhi ada karna hai sath main Sunnat e ibrahim kay mutabiq Jo Jo hukum hai usko ada karna hai 💜
Baaqi kaleji just 8 to 10 mins main cook hojati hai isko ziada nahi pakatay👍
Butter Fried kaleji
Eid ul adha ho, or qurbani ki fresh kaleji na ho naashtay main to maza Nahi ata, khaanay peene kay maazay lene kay saath saath shukar bhi ada karna hai sath main Sunnat e ibrahim kay mutabiq Jo Jo hukum hai usko ada karna hai 💜
Baaqi kaleji just 8 to 10 mins main cook hojati hai isko ziada nahi pakatay👍
Similar Recipes
More Recipes
-

Edey Rosina
-

Swati Sheth
-

Edey Rosina
-

Beef Bulgogi and Ssamjang dipping sauce
Edey Rosina
-

Edey Rosina
-

Navnita Jaiswal
-

Rachana Sagala
-

Heena Jani
-

Leftover Sweet Potato Stuffed Paratha
Ananthi @ Crazy Cookie
-

Daxa Parmar
-

Dan Flynn
-

Miranda San Martin
-

Layla (lulu)
-

Greg Schwab
-

Red snapper and tomato aglio e olio
Naomi’s memo👩🏻🍳 -

Charlene Raats
-

Bushra Mazhar
-

Sonia Kriplani,,,
-

Christin'S Kitchen
-

Eggplant Pakora / Baigan_ke_pakore
Lubna’s Kitchen
-

SnacksByMaryoomKd
-

Sharuna Nanwani
-

Gunjankevyanjan
-

Syed Shahabaaz Mehdi
-

Sharuna Nanwani





Comments