Chilli 🌶 Garlic 🧄 Chutney

#chilli
#mentorship
#redfeb
Main ghar main jab b Pulao , vegetable rice , banati hon to main yah chutney zaror banati hon kyun Ke yah bohat tasty hai pulao Ke saath bohat achi lagti hai phir is ka Paratha b bohat yummy lagta hai abhi main chutney ki recipe share kar rahi hon parathe ki b InshaAllah share karon gi
Chilli 🌶 Garlic 🧄 Chutney
#chilli
#mentorship
#redfeb
Main ghar main jab b Pulao , vegetable rice , banati hon to main yah chutney zaror banati hon kyun Ke yah bohat tasty hai pulao Ke saath bohat achi lagti hai phir is ka Paratha b bohat yummy lagta hai abhi main chutney ki recipe share kar rahi hon parathe ki b InshaAllah share karon gi
Similar Recipes
More Recipes
-

Vidyutaa Kashyap
-

Tasty crispy left over rice tikki
Ramaben Joshi
-

Vidyutaa Kashyap
-

Supriya Devkar
-

Hostel-Friendly One Pot Daal Recipe
Sawoni Haldar
-

Priyangi Pujara
-

Leftover Rice Dal Multigrain Thalipith
Prachi Phadke Puranik
-

Indo Chinese Noodles from Leftover Roti
Sangita Vyas
-

Fumie's Recipe
-

Ricardo
-

cindybear
-

California Farm Pico de Gallo Avocado Mayo Sauce
Hobby Horseman
-

kokomayla
-

Nutan Shah
-

Nolen Gur Payesh / Jaggery Rice Pudding
Sudipa Gope
-

Dolly Kachhwani
-

Nolen Gurer Chanar Payesh (Paneer Kheer Using Dates Jaggery)
Sudeshna Rajib Das
-

Kalpana Rai
-

Man o Salwa By Neelam Saleem
-

Lauren Silvino
-

Lauren Silvino
-

Lauren Silvino
-

shahana imran














Comments (2)