Παγωτίνια ταχινιού σάντουϊτς !! Νηστίσιμα, αυστηρά διαιτητικά, αλλά υπέροχα

Μου μπήκε η ιδέα να κάνω κάτι παραπάνω από ένα απλό παγωτό ταχίνι. Το ταχίνι αν και στα αυτοσχέδια γλυκά μου το χρησιμοποιώ συχνά, σαν παγωτό δεν το είχα ξαναδουλέψει.
Διαδικτυακά έκανα έρευνα να δω πώς γίνεται, και πήρα κάποια από τα υλικά του παγωτού ταχινιού του Άκη Πετρετζίκη (https://akispetretzikis.com/recipe/4938/pagwto-tachini), αντικαθιστώντας όμως και κάποια ''αμαρτωλά'' υλικά του Σέφ...
Πρώτα πρώτα την πολύ ''αμαρτωλή'' κρέμα γάλακτος την οποία και αντικατέστησα με κρέμες καρύδας, το εξ ίσου ''ύποπτο'' παχυντικό μέλι, αντικαταστάθηκε με ζάχαρη στέβια, και το ζωϊκό γάλα, με φυτικό. Επίσης εγώ πρόσθεσα και άρωμα αμύγδαλο στο ''πείραμα''.
Για τις βάσεις-σάντουιτς, ικανοποιήθηκα με τα πτι-μπέρ της Ντίνας Νικολάου https://dinanikolaou.gr/recipe/biskota-petit-beurre-spitika-me-sokolata/ Όμως το πρόβλημα εκεί ήταν ότι απαιτούνταν βούτυρο... κάτι εξ' ίσου απορριπτέο για τα δικά μου διαιτητικά ''πρωτόκολλα''...
Έτσι λοιπόν αναζήτησα να βρω τι αντικαθιστά ''διαιτητικά'' το βούτυρο, και βρήκα ότι αντικαθίσταται πολύ πετυχημένα με κρέμα βρώμης.
Για την κρέμα βοηθήθηκα από το μέλος του Cookpad ''Katerina'' (https://cookpad.wasmer.app/gr/sintages/14756039-porridge-krema-bromis)
Το αποτέλεσμα μου φάνηκε απρόσμενα καλό καθώς τα γλυκά που φτιάχνω είναι αποκλειστικά για τις δικές μου ανάγκες, αφού πρόκειται για πρόχειρες κατασκευές. #νηστίσιμο #vegan
Παγωτίνια ταχινιού σάντουϊτς !! Νηστίσιμα, αυστηρά διαιτητικά, αλλά υπέροχα
Μου μπήκε η ιδέα να κάνω κάτι παραπάνω από ένα απλό παγωτό ταχίνι. Το ταχίνι αν και στα αυτοσχέδια γλυκά μου το χρησιμοποιώ συχνά, σαν παγωτό δεν το είχα ξαναδουλέψει.
Διαδικτυακά έκανα έρευνα να δω πώς γίνεται, και πήρα κάποια από τα υλικά του παγωτού ταχινιού του Άκη Πετρετζίκη (https://akispetretzikis.com/recipe/4938/pagwto-tachini), αντικαθιστώντας όμως και κάποια ''αμαρτωλά'' υλικά του Σέφ...
Πρώτα πρώτα την πολύ ''αμαρτωλή'' κρέμα γάλακτος την οποία και αντικατέστησα με κρέμες καρύδας, το εξ ίσου ''ύποπτο'' παχυντικό μέλι, αντικαταστάθηκε με ζάχαρη στέβια, και το ζωϊκό γάλα, με φυτικό. Επίσης εγώ πρόσθεσα και άρωμα αμύγδαλο στο ''πείραμα''.
Για τις βάσεις-σάντουιτς, ικανοποιήθηκα με τα πτι-μπέρ της Ντίνας Νικολάου https://dinanikolaou.gr/recipe/biskota-petit-beurre-spitika-me-sokolata/ Όμως το πρόβλημα εκεί ήταν ότι απαιτούνταν βούτυρο... κάτι εξ' ίσου απορριπτέο για τα δικά μου διαιτητικά ''πρωτόκολλα''...
Έτσι λοιπόν αναζήτησα να βρω τι αντικαθιστά ''διαιτητικά'' το βούτυρο, και βρήκα ότι αντικαθίσταται πολύ πετυχημένα με κρέμα βρώμης.
Για την κρέμα βοηθήθηκα από το μέλος του Cookpad ''Katerina'' (https://cookpad.wasmer.app/gr/sintages/14756039-porridge-krema-bromis)
Το αποτέλεσμα μου φάνηκε απρόσμενα καλό καθώς τα γλυκά που φτιάχνω είναι αποκλειστικά για τις δικές μου ανάγκες, αφού πρόκειται για πρόχειρες κατασκευές. #νηστίσιμο #vegan
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Για την παρασκευή των υποτιθέμενων ''ΠΤΙ-ΜΠΕΡ'' :
Σε μια κατσαρόλα ρίχνω τις 2 κούπες βρώμης, τις δύο κούπες γάλα, το σιρόπι αγαύης, και σιγοβράζω για ελάχιστα λεπτά μέχρι να χυλώσει το μείγμα. - 2
Κατόπιν απομακρύνω την κατσαρόλα από την φωτιά, να κρυώσει λίγο, και όπως είναι ρίχνω εκεί, το αλεύρι, το σιρόπι αγαύης, και με ελάχιστο νεράκι ανακατεύω να γίνει κάτι σαν ζυμαράκι.
- 3
Μετά, αδειάζω το μείγμα σε ένα ταψί με αντικολλητικό χαρτί, και με μια βρεγμένη σπάτουλα το στρώνω ομοιόμορφα και το ψήνω στους 180 βαθμούς, όχι για πολύ όμως. Πρέπει να είναι ψημένο μεν, αλλά αφράτο.
- 4
Μόλις ψηθεί, το αφήνω να κρυώσει, και το κόβω σε τετραγωνάκια, τα οποία θα είναι οι ''βάσεις'' και τα ''καπάκια'' των παγωτινιών μου.
- 5
Για την παρασκευή του παγωτού.
Σε ένα μπολ ρίχνω τις κρέμες καρύδας χωρίς τα ζουμιά τους, όλο το μπουκαλάκι του αρώματος αμύγλαδο, ζάχαρη στέβια, 1 κούπα φυτικό γάλα, και το ταχίνι.Πρώτα χτυπάω με κουτάλι, και έπειτα με σύρμα μέχρι να γίνει όλο αυτό κρέμα.
- 6
Τοποθετώ το μείγμα στην κατάψυξη σε ειδικό μπόλ για κατάψυξη, και κάθε μία ώρα το βγάζω, το χτυπάω με σύρμα και το ξαναβάζω στην κατάψυξη, για να πετύχουμε υφή παγωτού αν δεν έχουμε παγωτομηχανή. Αυτό θα επαναληφθεί για 3 -4 φορές περίπου.
- 7
Όταν το μείγμα είναι σωστό, συνθέτω τα σαντουϊτσάκια βάζοντας πλουσιοπάροχη γέμιση εντός τους. Μόλις τελειώσω τοποθετώ τα παγωτίνια σε αντικολλητικό χαρτί, και τα βάζω σε τάπερ, στην κατάψυξη.
Για να καταναλώσω το κάθε σαντουϊτσάκι, το αφήνω για 5 λεπτά σε θερμοκρασία δωματίου ώστε να φύγει η έντονη ψύξη από επάνω του, γι' αυτό και το μέγεθος των βάσεων-καλυμμάτων θα πρέπει να είναι τέτοιο ώστε το κάθε παγωτίνι να χωράει σε ένα πιατάκι του καφέ. Όχι όμως μεγαλύτερο.
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές










Σχόλια