Μυρμηγκάτο
Μια συνταγή από την Γερμανία, που αρέσει πολύ στο γιο μου.
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Στο μπολ του μίξερ χτυπάμε το βιτάμ με τη ζάχαρη.
- 2
Χτυπάμε τα ασπράδια μέχρι να γίνουν μαρέγκα.
- 3
Στο μίγμα βιτάμ - ζάχαρης ρίχνουμε έναν - έναν τους κρόκους ανακατεύοντας. Προσθέτουμε τη βανίλια.
- 4
Ρίχνουμε το μπέικιν πάουντερ στο αλεύρι και το προσθέτουμε στο μίγμα εναλλάξ με τη μαρέγκα.
- 5
Τέλος προσθέτουμε την τρούφα σοκολάτας και με μια μαρίζ ανακατεύουμε ελαφρά.
- 6
Βάζουμε το γλυκό σε ταψί (Νο 28) σε προθερμασμένο μέτριο φούρνο στους 180° C για 40' περίπου.
- 7
Όσο ψήνεται το γλυκό, ετοιμάζουμε το σιρόπι. Θέλουμε το γλυκό ζεστό και το σιρόπι κρύο.
- 8
Σε μία κατσαρολίτσα βάζουμε όλα τα υλικά για το γλάσσο (όποια εκτέλεση επιλέξουμε) και το ετοιμάζουμε.
- 9
Αφού σιροπιάσουμε το γλυκό, το αφήνουμε να τραβήξει καλά το σιρόπι και να κρυώσει.
- 10
Όταν κρυώσει προσθέτουμε από πάνω το γλάσσο.
- 11
Καλή επιτυχία!!!
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές



Σχόλια (3)