Seekh kabab biryani

#cookwithhuma
Mein biryani layer Wali ni bnati.Rice ki Layer lgany se dum deny ke baad rice mix karein to rice mein taste ni ata. Kahin rice mein masala hota Hai or kahin rice white reh jaty hen. Main rice dal kar mix kar deti hun, ta ke aik aik rice mein masala gravy lg Jaye or tasty bny.. Bht he mzydar bny hen agr apko ye trick meri achi lghi Hai to Meri recipe zarur try karein or mjy feedback zarur dein
Seekh kabab biryani
#cookwithhuma
Mein biryani layer Wali ni bnati.Rice ki Layer lgany se dum deny ke baad rice mix karein to rice mein taste ni ata. Kahin rice mein masala hota Hai or kahin rice white reh jaty hen. Main rice dal kar mix kar deti hun, ta ke aik aik rice mein masala gravy lg Jaye or tasty bny.. Bht he mzydar bny hen agr apko ye trick meri achi lghi Hai to Meri recipe zarur try karein or mjy feedback zarur dein
Steps
- 1
Kabab ke liye chicken ke qeemy me kabab ke sare ingredients dal dein. Or onion chopped kar ke 10 mint ke liye rakh dein. Phir onion ka pani nichor kar onion qeemy me dal kar mix karein.
- 2
1/2 hour ke liye freeze mein rakh dein ta ke cool hojaye or kabab easily ban jaye.aik or trick me apse share krna chahti hun.kabab banayein to tout jaty hen. Motti shape de dein kabab ko.
- 3
Phir 1 ghanty ke liye freez kar dein. Phir bahir nikal kar aik aik kabab pkrty jayen or dish mein rakh ke dono hatho ki help se kabab lmba kar lein or alg dish mein rakhty jayen. Aisy easily kabab ki shape perfect ati hai.
- 4
1 & 1/2 cup oil me fry karein. Medium to low flame mein golden colour any tak fry karein.
Kabab fry wala oil handi me chan kar dal dein - 5
Phir es mein Onion sliced dal kar golden colour any tak fry kar lein. garlic dal kar bhoun lein. Ginger paste dal dein. 4 green chilli dal dein Tomato b dal dein.
- 6
1/2tbsp red chilli powder, 1tsp black pepper, 2tsp salt or 1 tsp Garam masala dal kar mix karein or bhoun lein thora bhoun Jaye to aik glass pani dal dein ta ke tomato cook ho kar mix hojaye.
- 7
Jab half glass pani reh Jaye to fry seekh
Kabab dal kar medium anch par cook karein.. Ta ke kabab b cool hojaye or masaly mein kabab ka taste b a Jaye.
Oil alg nzr any lgy to anch band kar dein. - 8
Seekh kabab bahir nikal lein. Ta ke rice masaly mein mix krty hue tout na jayen. Phir 2 kni boiled rice masaly mein dal aram se mix karein.
- 9
15 mint dum ke baad foren na kholen. 15 mint baad kholen or usi stove par pry rehny dein ta ke garam stove se heat milti rhy. Dish out karein.
Similar Recipes
More Recipes
-

Soybean Pulao/ Soybean Tehri (For Protein Packed Lunch)
Navnita Jaiswal
-

Single Serve Almond Apple Cake
Maya’s Wine Bar & Kitchen
-

pinal Patel
-

chef Nidhi Bole
-

Yesha recipes
-

Bhavnaben Adhiya
-

Muniswari.G
-

Monika Jain
-

Muniswari.G
-

Cream cheese and spinach stuffed mushrooms
Tena M Price
-

ldscorpio1
-

Chef Nena
-

Lauren Maxwell
-

Areeba Khan
-

Sigrun
-

Farzana Memon
-

Mica Marcelo
-

Deekhsa Ahuja
-

Syeda Sarah Taha
-

Mica Marcelo
-

Ensaladang Talong (Eggplant salad)
Mica Marcelo
-

Cook_with_Ridah









Comments (7)