Πρόσφορο!!! vasw malopoulou!!

Βοήθεια σε όλο το κόσμο!!Πρόσφορο σημαίνει Προσφορά προς το Θεό!!!
Την Κυριακή των Βαίων ή τη Μ εβδομάδα συνηθίζεται να κάνουμε στο σπίτι το λεγόμενο Ευχέλαιο !!Καλούμε έναν ιεραία στο σπίτι και μας διαβάζει ευχές για το καλό της οικογένειας!!Για τη διαδικασία αυτή χρειάζονται κάποιες ετοιμασίες!!Μια από αυτές είναι και ένα μπόλ που θα βάλουμε 1 κιλό αλεύρι κίτρινο σκληρό το οποίο θα διαβαστεί για να γίνει το πρόσφορο ή λειτουριά!! Αξίζει να το φτιάξουμε μόνοι μας!!
#Eat smart challange
#μικρασιάτικες
Πρόσφορο!!! vasw malopoulou!!
Βοήθεια σε όλο το κόσμο!!Πρόσφορο σημαίνει Προσφορά προς το Θεό!!!
Την Κυριακή των Βαίων ή τη Μ εβδομάδα συνηθίζεται να κάνουμε στο σπίτι το λεγόμενο Ευχέλαιο !!Καλούμε έναν ιεραία στο σπίτι και μας διαβάζει ευχές για το καλό της οικογένειας!!Για τη διαδικασία αυτή χρειάζονται κάποιες ετοιμασίες!!Μια από αυτές είναι και ένα μπόλ που θα βάλουμε 1 κιλό αλεύρι κίτρινο σκληρό το οποίο θα διαβαστεί για να γίνει το πρόσφορο ή λειτουριά!! Αξίζει να το φτιάξουμε μόνοι μας!!
#Eat smart challange
#μικρασιάτικες
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Η διαδικασία για το προζύμι είναι η εξης! Την ημέρα της γιορτής του ΑΓ Σταυρού παίρνουμε από την εκκλησία ένα κλαδάκι από το βασιλικό που έχει διαβαστεί από τον ιερέα!!
- 2
Το βράζω και αφήνω το νεράκι να χλιαρίνει!!Στη συνέχεια προσθέτω αλεύρι ώστε να πετύχω ένα πηχτό χυλό !!
- 3
Το σκεπάζω με μια καθαρή πετσέτα και αφήνω να κάνει τρυπούλες βάζοντας επάνω 2 κλαδά κια βασιλικού σε σχήμα σταυρού!Αυτή η διαδικασία γίνεται 3 φορές!!
- 4
Τέλος βάζουμε λίγο λαδάκι στην επιφάνεια το σκεπάζουμε αεροστεγώς και φυλάμε στο ψυγείο!! Μετά από 3 μέρες μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε ή για πρόσφορο ή για ψωμάκι!!
- 5
Διαδικασία για το πρόσφορο !!Παίρνω αυτό το προζύμι το οποίο έχει μείνει τουλάχιστον 3 μέρες στο ψυγείο !!Βάζω το αλεύρι που είχα κατά τη διάρκεια του Ευχέλαιου σε μια λεκανίτσα κάνω μια γουβίτσα ρίχνω το προζύμι και λίγο λίγο χλιαρό νερό στους 40β και αρχίζω να ζυμώνω !! Η ζύμη πρέπει να είναι σφιχτή!!
- 6
Η ζύμη πρέπει να είναι σφιχτή ώστε όταν πατήσω τη σφραγίδα να μπορέσει να αποτυπωθεί καθαρά στην επιφάνεια!Λαδώνουμε ένα ταψάκι ελαφρά ή στρώνουμε χαρτί ψησίματος αλευρώνουμε τη σφραγίδα και πατάμε με πίεση στην επιφάνεια του πρόσφορου!!Κάνουμε περιμετρικά τριπούλες (ώστε να πάιρνει αέρα να φουσκώσει ομοιόμορφα)
- 7
Ψήνω στους 180 β ίσα να πάρει ένα απαλό χρώμα!!Όταν κρυώσει το τυλίγουμε σε μια λευκή πετσετούλα(υπάρχει ειδική για την περίσταση)και πηγαίνουμε στην εκκλησία!Προσφέρουμε το ψωμάκι αυτό το οποίο θα μοιραστεί στους πιστούς (αντίδωρο) και ένα μέρος του θα πάρουμε εμείς (το λεγόμενο ύψωμα)!!!Καλό Πάσχα !!Με υγεία!!
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές














Σχόλια