CookpadCookpad
Guest
Register or Log In
Save and create recipes, send cooksnaps and more
  • Search
  • Premium
    • Top Cooksnapped Recipes
    • Top Viewed Recipes
  • Premium
  • Challenges
  • FAQ
  • Send Feedback
  • Region
  • Your Collection
Your Collection
To start creating your recipe library, please register or login.
Seekh kabab
Save this recipe to come back to it later.
  • Add Cooksnap
  • Add to folders
  • Print
  • Share
    • Copied!
    • Email
    • Facebook
    • Pin it
    • Twitter
  • Report Recipe
  • See report
  • Edit recipe
  • Delete
CookpadCookpad
A picture of Seekh kabab.

Seekh kabab

Saima Sameer Ali
Saima Sameer Ali @SS_kitchencorner
Pakistan

#imspecial
۔قوموں کی عزت ہم سے ہے۔
Har orat special hai chahe wo job karti hon chahe wo house wife ho chahe wo behan ho chahe beti ho...Allah ne oraat ka mukam har rishte me moatbar rakha hai.
Me Saima Sameer Ali.Ek behan,ek beti,ek biwi,ek maa r ek housewife.Me apnay nanihal r dadihal dono me rahi hon ladli.shuru se mje kuch na kuch karne ka shok tha k bus kisi b tarah apnay apko subse alag rakhon.school life me b active student rahi har activity me participate karna to farz hota tha.phir collage life start hui r wahan b ek shining student rahi.during study 19year me hogai shadi r me agai pindi se karachi jahan sub kuch mere liye bilkul new tha.phir beti hui r us k baad mene apni study puri ki coz of my husband support.choti baby k sath paper dena bilkul asan nahi tha.phir us k baad ahista ahista cooking me expert hoti gai r ye mera passion ban gaya.tareefien milna shuru hui.chotay bachon k sath ghar,family ko manage karte apna passion jari rakha.mene khud jo b seekha wo apni super women ammi se seekha r usi ko agay le k chal rahi hon.log kehte the k kya har time kitchen me lagi rehti ho.in subka ans mene dia jab mje tv shows me anay ka moka mila.log phechan k miltay hain akar.the best part when abu itnay pyar se subko boltay hain k ye to puri chef ban gai hai.mere bachay proudly kehte hain k humari mama kuch b bana leti hain.apnay andar k hunar ko zaror bahar nikalien q k Orat sub kar sakti hai.inshaAllah mera ye junoon abhi bht agay jana hai apni duaon me yad rakhyega.

#imspecial
۔قوموں کی عزت ہم سے ہے۔
Har orat special hai chahe wo job karti hon chahe wo house wife ho chahe wo behan ho chahe beti ho...Allah ne oraat ka mukam har rishte me moatbar rakha hai.
Me Saima Sameer Ali.Ek behan,ek beti,ek biwi,ek maa r ek housewife.Me apnay nanihal r dadihal dono me rahi hon ladli.shuru se mje kuch na kuch karne ka shok tha k bus kisi b tarah apnay apko subse alag rakhon.school life me b active student rahi har activity me participate karna to farz hota tha.phir collage life start hui r wahan b ek shining student rahi.during study 19year me hogai shadi r me agai pindi se karachi jahan sub kuch mere liye bilkul new tha.phir beti hui r us k baad mene apni study puri ki coz of my husband support.choti baby k sath paper dena bilkul asan nahi tha.phir us k baad ahista ahista cooking me expert hoti gai r ye mera passion ban gaya.tareefien milna shuru hui.chotay bachon k sath ghar,family ko manage karte apna passion jari rakha.mene khud jo b seekha wo apni super women ammi se seekha r usi ko agay le k chal rahi hon.log kehte the k kya har time kitchen me lagi rehti ho.in subka ans mene dia jab mje tv shows me anay ka moka mila.log phechan k miltay hain akar.the best part when abu itnay pyar se subko boltay hain k ye to puri chef ban gai hai.mere bachay proudly kehte hain k humari mama kuch b bana leti hain.apnay andar k hunar ko zaror bahar nikalien q k Orat sub kar sakti hai.inshaAllah mera ye junoon abhi bht agay jana hai apni duaon me yad rakhyega.

Read more

Seekh kabab

Saima Sameer Ali
Saima Sameer Ali @SS_kitchencorner
Pakistan

#imspecial
۔قوموں کی عزت ہم سے ہے۔
Har orat special hai chahe wo job karti hon chahe wo house wife ho chahe wo behan ho chahe beti ho...Allah ne oraat ka mukam har rishte me moatbar rakha hai.
Me Saima Sameer Ali.Ek behan,ek beti,ek biwi,ek maa r ek housewife.Me apnay nanihal r dadihal dono me rahi hon ladli.shuru se mje kuch na kuch karne ka shok tha k bus kisi b tarah apnay apko subse alag rakhon.school life me b active student rahi har activity me participate karna to farz hota tha.phir collage life start hui r wahan b ek shining student rahi.during study 19year me hogai shadi r me agai pindi se karachi jahan sub kuch mere liye bilkul new tha.phir beti hui r us k baad mene apni study puri ki coz of my husband support.choti baby k sath paper dena bilkul asan nahi tha.phir us k baad ahista ahista cooking me expert hoti gai r ye mera passion ban gaya.tareefien milna shuru hui.chotay bachon k sath ghar,family ko manage karte apna passion jari rakha.mene khud jo b seekha wo apni super women ammi se seekha r usi ko agay le k chal rahi hon.log kehte the k kya har time kitchen me lagi rehti ho.in subka ans mene dia jab mje tv shows me anay ka moka mila.log phechan k miltay hain akar.the best part when abu itnay pyar se subko boltay hain k ye to puri chef ban gai hai.mere bachay proudly kehte hain k humari mama kuch b bana leti hain.apnay andar k hunar ko zaror bahar nikalien q k Orat sub kar sakti hai.inshaAllah mera ye junoon abhi bht agay jana hai apni duaon me yad rakhyega.

#imspecial
۔قوموں کی عزت ہم سے ہے۔
Har orat special hai chahe wo job karti hon chahe wo house wife ho chahe wo behan ho chahe beti ho...Allah ne oraat ka mukam har rishte me moatbar rakha hai.
Me Saima Sameer Ali.Ek behan,ek beti,ek biwi,ek maa r ek housewife.Me apnay nanihal r dadihal dono me rahi hon ladli.shuru se mje kuch na kuch karne ka shok tha k bus kisi b tarah apnay apko subse alag rakhon.school life me b active student rahi har activity me participate karna to farz hota tha.phir collage life start hui r wahan b ek shining student rahi.during study 19year me hogai shadi r me agai pindi se karachi jahan sub kuch mere liye bilkul new tha.phir beti hui r us k baad mene apni study puri ki coz of my husband support.choti baby k sath paper dena bilkul asan nahi tha.phir us k baad ahista ahista cooking me expert hoti gai r ye mera passion ban gaya.tareefien milna shuru hui.chotay bachon k sath ghar,family ko manage karte apna passion jari rakha.mene khud jo b seekha wo apni super women ammi se seekha r usi ko agay le k chal rahi hon.log kehte the k kya har time kitchen me lagi rehti ho.in subka ans mene dia jab mje tv shows me anay ka moka mila.log phechan k miltay hain akar.the best part when abu itnay pyar se subko boltay hain k ye to puri chef ban gai hai.mere bachay proudly kehte hain k humari mama kuch b bana leti hain.apnay andar k hunar ko zaror bahar nikalien q k Orat sub kar sakti hai.inshaAllah mera ye junoon abhi bht agay jana hai apni duaon me yad rakhyega.

Read more
Saved
Save this recipe to come back to it later.
Edit recipe
See report
Add to folders
Add CooksnapAdd Cooksnap
ShareShare
  • Copied!
  • Email
  • Facebook
  • Pin it
  • Twitter
PrintPrint
  • PrintPrint
  • Add CooksnapAdd Cooksnap
  • Report Recipe
  • See report
  • Delete
Share
  • Copied!
  • Email
  • Facebook
  • Pin it
  • Twitter
Save this recipe to come back to it later.
  • Add Cooksnap
  • Add to folders
  • Print
  • Report Recipe
  • See report
  • Edit recipe
  • Delete

Ingredients

  • Halfkg boneless chicken
  • 1chopped pyaz
  • 3chopped green chillies
  • 2 tsproasted n crushed zeera
  • 1 tsplal mirch powder
  • 2 tspkashmiri mirch powder
  • 1 tspjaifal jawatri powder
  • 2 tspblack pepper powder
  • 1 tspcrushed red chilli
  • 2 tbspchopped hara dhanya
  • 1 tbspchopped podina
  • Salt as per taste
  • 2 tbspoil
  • 2 tsplehan adrak paste
  • 1 tspgaram masala powder
Cookpad Open in Cookpad App
Saved
Save this recipe to come back to it later.

Steps

  1. 1

    Chicken ko ache se dho lein aur chopper me sub ingre dal k ache se qeema kar lein.

  2. 2

    1 hour marinate kar k rakh dein.phir hathon ko grease karen aur seekh pe laga k kabab ki shape de lein.

  3. 3

    Taway pe oil dalien aur kababon ko ache se cook kar lein.

  4. 4

    Ready hojayen to koilay ka dhuwan dein aur apni fav chutnies k sath serve karen.

    A picture of step 4 of Seekh kabab.
Saved
Save this recipe to come back to it later.
Edit recipe
See report
Add to folders
Add CooksnapAdd Cooksnap
ShareShare
  • Copied!
  • Email
  • Facebook
  • Pin it
  • Twitter
PrintPrint
  • PrintPrint
  • Add CooksnapAdd Cooksnap
  • Report Recipe
  • See report
  • Delete

Cooksnaps

Saved
Save this recipe to come back to it later.
  • Add Cooksnap
  • Add to folders
  • Print
  • Share
    • Copied!
    • Email
    • Facebook
    • Pin it
    • Twitter
  • Report Recipe
  • See report
  • Edit recipe
  • Delete

Copied!

Saima Sameer Ali
Saima Sameer Ali @SS_kitchencorner
on March 08, 2022 14:25
Pakistan
Asalam o alikum Welcome to my food world.CHEF AMBASSADOR COOKPAD KARACHI PAKISTAN n a Home Chef.love to cook yummmy food for my family n my frends. 😊 Also done a show as a chef on masala tv in lively weekends.Join me on fb CHEFS & MUMS HUT BY SAIMA SAMEER ALI.
Read more

Comments (9)

Misbah Anjum
Misbah Anjum @Bake_n_cook28
March 13, 2022 17:13
Wow zbrdst 👌
Guest
Add a comment
0/0

Similar Recipes

More Recipes

  1. A picture of Conchiglie con Crema di Peperoni.

    Conchiglie con Crema di Peperoni

    Francesco Francesco
  2. A picture of Chicken Aloo Bhujia Scramble.

    Chicken Aloo Bhujia Scramble

    Sarvat Hanif Sarvat Hanif
  3. A picture of Soy Marinated Eggs for Ramen.

    Soy Marinated Eggs for Ramen

    BitesWithReagan BitesWithReagan
  4. A picture of Roasted Tomato and Bell Pepper Soup.

    Roasted Tomato and Bell Pepper Soup

    Kenzie Haggart Kenzie Haggart
  5. A picture of No-Churn Ice Cream Base with Whipping Cream.

    No-Churn Ice Cream Base with Whipping Cream

    Priyangi Pujara Priyangi Pujara
  6. A picture of Power-Packed Bajra Kuler | Heritage Energy Boosters.

    Power-Packed Bajra Kuler | Heritage Energy Boosters

    Krishna Dholakia Krishna Dholakia
  7. A picture of Leftover fried rice.

    Leftover fried rice

    Karuna Naveen Chandwani Karuna Naveen Chandwani
  8. A picture of Crispy Cornflakes Prawns.

    Crispy Cornflakes Prawns

    Arezu Arezu
  9. A picture of 10 Minutes Nutritional Salsa 🥗.

    10 Minutes Nutritional Salsa 🥗

    Anoli Vinchhi Anoli Vinchhi
  10. A picture of Khira Santula.

    Khira Santula

    Susmita Patnaik Susmita Patnaik
  11. A picture of Shrimp scampi.

    Shrimp scampi

    Chef Bryce Chef Bryce
  12. A picture of My Mums cheesecake recipe 🍰 ❤️.

    My Mums cheesecake recipe 🍰 ❤️

    #Cookielovescookin’ #Cookielovescookin’
  13. A picture of Fajita burgers.

    Fajita burgers

    Ciara Berry Ciara Berry
  14. A picture of Lee's Air Fryer Tater Tots.

    Lee's Air Fryer Tater Tots

    Lee's Lee's
  15. A picture of Chicken Celery Cream Quiche Crustless.

    Chicken Celery Cream Quiche Crustless

    Solcire Roman Solcire Roman
  16. A picture of Nachos with cheesy dip.

    Nachos with cheesy dip

    Suchitra S(Radhika S) Suchitra S(Radhika S)
  17. A picture of Makai ki roti.

    Makai ki roti

    feast by sadia feast by sadia
  18. A picture of Chana dal n louki.

    Chana dal n louki

    Saira Imran Saira Imran
  19. A picture of After 8 Cheese Cake.

    After 8 Cheese Cake

    Janhavi Pawar Janhavi Pawar
  20. A picture of Chany ki daal ka halwa.

    Chany ki daal ka halwa

    Tehmina Hashmi Tehmina Hashmi
  21. A picture of Sourdough starter.

    Sourdough starter

    Sean Strydom Sean Strydom
  22. A picture of Vegetable Soup.

    Vegetable Soup

    Ifeoma Obianagha Ifeoma Obianagha
  23. A picture of Strawberry milkshake.

    Strawberry milkshake

    Yashshree Dholakia Yashshree Dholakia
  24. A picture of Gajar chutney.

    Gajar chutney

    Silpi Das Silpi Das
  25. A picture of Chocolate Fudge Cake.

    Chocolate Fudge Cake

    Shagufta Asif Shagufta Asif
https://cookpad.wasmer.app/us/recipes/16046312
Cookpad Open in Cookpad App

About Us

Our mission at Cookpad is to make everyday cooking fun, because we believe that cooking is key to a happier and healthier life for people, communities and the planet. We empower home cooks all over the world to help each other by sharing their recipes and cooking experiences.

Subscribe to Premium for exclusive features & benefits!

Cookpad Communities

🇺🇸 United States 🇬🇧 United Kingdom 🇪🇸 España 🇦🇷 Argentina 🇺🇾 Uruguay 🇲🇽 México 🇨🇱 Chile 🇻🇳 Việt Nam 🇹🇭 ไทย 🇮🇩 Indonesia 🇫🇷 France 🇸🇦 السعودية 🇹🇼 臺灣 🇮🇹 Italia 🇮🇷 ایران 🇮🇳 India 🇭🇺 Magyarország 🇳🇬 Nigeria 🇬🇷 Ελλάδα 🇲🇾 Malaysia 🇵🇹 Portugal 🇺🇦 Україна 🇯🇵 日本 See All

Learn More

Cookpad Premium Careers Feedback Blog Terms of Service Community Guidelines Privacy Policy Frequently Asked Questions

Download our app

Open Cookpad App on Google Play Open Cookpad App on App Store
Copyright © Cookpad Inc. All Rights Reserved
close